Marketing újragondolva: Miért nem működnek a régi stratégiák?
Egyre több cégvezető teszi fel magának a kérdést: miért nem hozzák már a megszokott eredményeket azok a marketingstratégiák, amelyek korábban jól működtek? Tapasztalataik szerint a...
Stílus és innováció kéz a kézben – Megérkeztek a Huawei 2025-ös újdonságai
A Huawei egy nagyszabású, berlini nemzetközi sajtóesemény keretében mutatta be legfrissebb termékeit és technológiai újításait, a „Fashion Next” tematikához igazodva. A...
Napelemekkel és repoharakkal újít az Etele Plaza
2024 tavaszától kizárólag megújuló energiát használ az Etele Plaza, ezzel is erősítve elköteleződését a fenntarthatóság iránt. Az átállás...
Interaktív üzleti kommunikáció Viberen: két új megoldás érkezett
A Rakuten Viber két új, interaktív megoldással gazdagítja üzleti üzenetküldési eszköztárát: megérkeztek a Carousel és List típusú üzenetek. Ezek az újítások...
Digitális biztonság gyerekeknek – újraindul a „Köszi, SIÓ!” program
A digitális oktatás támogatása és a gyermekek online biztonságának megteremtése ma már nem csupán lehetőség, hanem közös felelősségünk. A SIÓ-Eckes megújult...
Új szintre emeli a szórakozást a Samsung 2025-ös TV és soundbar termékcsaládja
A Samsung hivatalosan is bemutatta 2025-ös televízió- és hangprojektor kínálatát, amely már elérhető a vállalat webáruházában is Magyarországon. Az elsőként a CES 2025...
Megújult elnökséggel folytatja munkáját a Magyar Marketing Szövetség
Május 14-én tartotta éves közgyűlését a hazai marketing szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A tagság egyhangúlag újabb négy évre...
Klasszikus művészet, digitális csavarral – így újul meg a Múzeum+
A Magyar Nemzeti Galéria és a Yettel új szintre emelte együttműködését: a Múzeum+ estek megújult formában térnek vissza, és a Múzeumok Éjszakájára is külön programmal...