Derűlátóak a pénzügyi vezetők a Deloitte felmérése szerint
A Deloitte 9. alkalommal megjelent közép-európai CFO felmérése a régió 12 országában közel 600...

A kiemelkedő ügyfélélmény kulcsa az elégedett munkaerő
Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült.

A Profession.hu elnyerte a Legjobb Munkahely 2017 díjat
Az Aon Hewitt nemzetközi humánerőforrás-tanácsadó vállalat idén 95 hazai vállalat közel 50 ezer dolgozóját kérdezte meg arról, hogyan érzik magukat a munkahelyükön, és a...

A DDoS támadások mögött rivális vállalkozások állhatnak
A DDoS támadáson átesett vállalkozások 43%-a feltételezi azt, hogy valójában rivális cégek állhatnak a támadások mögött.

A rossz jelszó jellemzői a Kaspersky Lab szerint
Világszerte az internetfelhasználók többségéről elmondható, hogy nem használnak megfelelő jelszót ahhoz, hogy hatékonyan védjék magukat az online térben. A Kaspersky Lab által...

Az egységes végpontkezelés segíti a hatékonyságot
A folyamatos technológiai változások korát éljük. Ami ma új, az a következő hónapban már elavultnak számíthat, miközben a felhasználók rengeteg szervezetnél szinte versenyeznek az...

Négy magyar cég a CES 2017-en, a techvilág legnagyobb seregszemléjén
Néhány hét múlva lehull a lepel arról, hogy milyen technológiai trendek, eszközök, újdonságok határozzák majd meg mindennapjainkat a jövő évben.

2017-ben a 10 legfontosabb fogyasztói trend az Ericsson Consumer Lab jelentésében
A várható fogyasztói trendekről szóló, jövőbe tekintő éves jelentésének legújabb, hatodik kiadásában az Ericsson Consumer Lab