Temu, AI és digitális verseny: így alakul át a magyar online vásárlás világa
Bár a legtöbb hazai webáruház továbbra is növekedést vár, egyre erősebb piaci versenybe kerültek. A Temu és más nemzetközi piacterek megjelenése több területen is érezhető...
Száguld az AutoWallis: 39 ezer eladott jármű kilenc hónap alatt
Az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítése jelentősen, 8,4%-kal nőtt az idei év első kilenc hónapjában. A bővülést elsősorban a Kiskereskedelmi üzletág hajtotta, amely több mint 21%-os...
Szűk élmezőny diktálja a tempót a magyar e-kereskedelemben
Második alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat azoknak a vállalatoknak, amelyek nemcsak a hazai, hanem a nemzetközi porondon is versenyképesek. A magyar e-kereskedelmi piacot ma a Vörös Királynő-hatás...
IBM és HSBC: 34%-kal pontosabb előrejelzés a kötvénypiacon
Az IBM és a HSBC közös projektje új korszakot jelez az algoritmikus kötvénykereskedelemben. A kvantumszámítással támogatott modellek az európai vállalati kötvénypiac árainak...
Fordulat a magyar e-kereskedelemben: minden második forint külföldi webshopnál landol
Mérföldkőhöz érkezett a magyar online kereskedelem: a külföldi webáruházak – élükön a Temuval – immár több bevételt könyvelhetnek el a magyar bankkártyás...
Új korszak a mobilitásban: Tőzsdére lépett az AUMOVIO SE
Sikeresen debütált a frankfurti tőzsdén az AUMOVIO SE, amely a Continental korábbi Automotive üzletágából önálló vállalatként jött létre. Az AUMOVIO a járműipari hardver- és...
Háromszorosára nőtt a magyar eMAG-partnerek száma a régiós piacokon
Az eMAG forgalmi adataiból jól kirajzolódik a vállalat tavaly meghirdetett stratégiájának sikere, amely az online piactér-szolgáltatások erősítésére épült. Ennek...
Ellenállóbb pénzügyi rendszer vagy újabb kihívások? – A Deloitte felmérés tanulságai
A Deloitte legfrissebb felmérése szerint az európai pénzintézetek többsége bizakodó az új uniós pénzmosás és terrorizmusfinanszírozás...