Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a...

 
 

Kutatók négyszeres növekedést várnak az online kiskereskedelemben

A digitalizáció terjedésével exponenciálisan növekedő forgalmat várnak az e-kereskedelem szereplői. Az egyik legjelentősebb kutató cég, a

 
 

A Magyar Telekom 2019. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2019. első negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

 

Kimagasló árbevétel-növekedés és gyorsuló hálózatfejlesztési átadások a UPC-nél

Az egyes üzletágak erős teljesítményének köszönhetően 6,6%-os árbevétel-növekedéssel, valamint az előfizetések és ügyfelek számának kiegyensúlyozott...

 
 

Közzétette első negyedéves eredménybeszámolóját az LG

Az LG Electronics 2019 első három hónapjában 900,6 milliárd koreai won (801,25 millió dollár) üzemi eredményt könyvelhetett el, 14,9 ezer milliárd koreai won (13,3 milliárd dollár) árbevétel...

 

Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét

A Huawei Technologies közzétette idei első negyedéves, nem auditált üzleti eredményeit. A cég árbevétele 2019 első három hónapjában elérte a 179,7 milliárd jüant, amely 39...

 
 

A 77 Elektronika Kft. többmilliárdos bővülése szinte kizárólag exportból származik

Több mint 10 százalékkal nőtt a teljes egészében magyar tulajdonú 77 Elektronika Kft. exportforgalma 2018-ban. A tavalyi, több mint 2,5 milliárdos exportnövekedésnek köszönhetően a családi tulajdonban...

 

Új tulajdonosa van a Dressa.hu-nak

Az egyik legnagyobb, teljes mértékben magyar tulajdonban lévő, ruházati termékeket forgalmazó webáruház jött létre, miután a hdiShop tulajdonosa megvásárolta a Dressa.hu-t. A fúziót...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció