Tovább nőtt a nagyméretű AOC és Philips monitorok eladása
A Context elemző vállalat legfrissebb adatai szerint a szélesebb európai régió monitor piaca 2019 második negyedévében 3,2%-kal nőtt. Az AOC és az MMD képernyő-specialisták (a Philips monitors márka...
Dinamikus féléven van túl az OTT-ONE
1,3 milliárd forintos árbevétellel zárta az első félévet az OTT-ONE Nyrt., amely az előző év azonos időszakához képest 22 százalékos növekedést jelent – derült ki a vállalat...
Egy év alatt ötszörösére nőtt a magyar Shapr3D piaci értéke
A Spotify, Revolut és Zendesk befektetői összesen 6 millió dollárral szállnak be a budapesti székhelyű Shapr3D startupba. A cég applikációja segítségével internet nélkül, akár...
Az ár vagy a környezettudatosság miatt veszünk használt cuccot?
Nemzetközi kutatás alapján a vásárlók 71 százaléka számára kulcstényező a termék környezeti hatása. Itthon ugyanez az arány mutatkozik meg, a legtöbben (72%) szívesen...
Új Oracle megoldások
Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhető az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.
A mesterséges intelligencia a HR-t is átalakítja
A HR világát is meghódítja a mesterséges intelligencia. Az új technológia alkalmazási lehetőségei és előnyei a toborzás, a munkavállalói élmény fokozása, a képzések...
Új raktárbázisba költözött a MediaMarkt
A MediaMarkt vásárlóinak száma a korábbi évek többszörösére növekedett. A fokozott igények teljesítése és a kiszolgálás minőségének további...
Gamification a bankolásban
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10...