A Bosch elkötelezett a magyarországi versenyképesség mellett

A Bosch, a technológiák és szolgáltatások vezető szállítója, miután 2020 márciusától több hazai telephelyén az ipari tevékenységet átmenetileg csökkentette, sőt...

 
 

Az erős online lábakon álló cégek jobban ellenálltak a koronavírusnak

Az erős digitális lábbal rendelkező cégek lényegesen kevésbé sínylették meg a koronavírus-járvány okozta krízist – derül ki a Marketing Commando, 500 kis- és közepes...

 
 

Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem...

 

Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvétkor jóval megnőtt a...

 
 

A válság nyertese lehet a magyar Beachegg strandszéf

A tojásdad strandszéf, mely csak a hozzá tartozó speciális karkötő viselőjének enged betekintést, már jó pár helyen bizonyított itthon és a nagyvilágban. A válság...

 

A Magyar Telekom 2020. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2020. első negyedévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

 
 

Az autózás jövőjét formáló cégbe fektet a Lead Ventures

Újabb, ezúttal 3 millió eurós befektetést hajt végre a közép-kelet-európai régióban a Lead Ventures. A scaleupok finanszírozására specializálódott kockázati...

 

Folyamatos a Vivre növekedése

A 8 éve elindult Vivre mára Kelet- és Közép-Európa vezető lakberendezési és dekorációs áruházává vált. A folyamatosan fejlődő cég ezen idő alatt összesen több...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció