Tizenhárom százalékkal nőtt a Huawei árbevétele 2020 első félévében
A Huawei Technologies közzétette 2020 első félévére vonatkozó üzleti eredményeit. A vállalat – nem auditált – árbevétele a tavalyi év első feléhez képest 13,1...
Idén ötödik alkalommal szerepel a Huawei a Brand Z Top 50 legjobbja között
A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi...
Az AOC és a Philips monitors meghaladják a piaci növekedést Európában
Az AOC büszkén jelenti be világszintű piacvezető eredményét a gaming monitorok területén 2020 első negyedévére vonatkozóan. A márka globális szinten a legmagasabb, 19,5%-os piaci...
Hatalmas sikert aratott a magyar hi-tech okosasztal közösségi finanszírozási kampánya
Április végén indult a magyar hi-tech okosasztal, az AiT Smart One közösségi finanszírozási kampánya az Indiegogo-n, ami hatalmas sikert aratott: 693.004 dollárt (azaz több mint 213 millió forintot)...
Új szintre léphet a hazai e-kereskedelem
A hazai online kiskereskedelmi forgalom 2019-ben elérte a 781 milliárd forintot, ez 17 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest – derül ki a Reacty Digital és az eNET Internetkutató...
A Huawei 2020 első negyedévében jelentős növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán
A leszállított viselhető okoseszközök – okosórák, okoskarkötők – száma 2020 első negyedévében globálisan elérte a 72,6 milliót, amely 29,7 százalékos növekedést...
Mi vár a mobiltelefon kiegészítők piacára idén?
Optimista elemzők 10, pesszimistábbak akár 20-30 százalékos forgalom-visszaesést is jósolnak a koronavírus járvány miatt a globális mobilpiacon. Együttmozgó iparágként logikusan a...
Kelet-Közép-Európa távközlési piacát kevésbé érintheti a válság
A koronavírus-járvány kezdete óta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) rendszeresen készít összefoglalókat a hírközlési piac...