Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben
A koronavírus-járvány hatásaként jelentősen megnőtt az online vásárlási kedv, így gyorsult az online kiskereskedelmi szektor növekedése is: az év első hat hónapjában az...
A DIGI Communications N.V. Group pénzügyi eredményei
A DIGI Communications N.V. Group nyilvánosságra hozta a június 30-án véget ért második negyedév pénzügyi eredményeit. Az árbevétel 5%-kal növekedett 2019. június 30-hoz képest (a...
Világszerte már több mint egymillió darabot adtak el az LG ikonikus InstaView hűtőszekrényeiből
Mérföldkőhöz ért az LG Electronics (LG) prémium InstaView Door-in-Door hűtőszekrénycsaládja: 2016-os bemutatása óta a gyártó világszerte több mint egymillió példányt adott el a...
A Magyar Telekom 2020. második negyedéves eredményei
A Magyar Telekom ma közzétette 2020. második negyedévre és első félévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi...
ABB - 2020. második negyedévi eredmények
A koronavírus-járvány erős, negatív hatást gyakorolt a negyedév pénzügyi eredményeire; befejeződött az Energetikai Hálózatok üzletág eladása .
A világjárvány alatt is ellátja a hazai lakosságot és új üzleteket köt a 77 Elektronika Kft.
Tavaly ismét növelte exportforgalmát a teljes egészében magyar tulajdonú 77 Elektronika Kft. Az orvostechnológiai vállalat működését és eredményességét a...
E-kereskedelem: ezek a szektorok bővülhetnek még
Az e-kereskedelmi szektor a koronavírus-járvány kereskedelemre gyakorolt hatásai miatt rakétaszerű növekedésre kapcsolt, éves szinten akár 25%-kal...
Most kétszer meggondolja mindenki, hogy vegyen-e autót
Március elején, a koronavírus magyarországi megjelenését követően gyakorlatilag teljesen leállt az autókereskedelem, és bár a helyzet azóta valamelyest stabilizálódott, az ágazat...