Friss e-kereskedelmi trendek a Reacty Digital és a LogiNet kutatásában
Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday...
Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!
Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java...
KPMG CEO Outlook: A meglévő trendek erősödtek, de új kihívásokat is hozott 2020
A küldetés-vezérelt vállatok, a fenntarthatóságot szem előtt tartva, egy biztos értékrend mentén működnek. Nemcsak felismerik a társadalmi kihívásokat, hanem azokra értékteremtő...
Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt...
Közel 7 milliárd forintos árbevétellel zárta az első félévet az OTT-ONE Nyrt.
Működésének eddigi legmagasabb árbevételét, közel 7 milliárd forintot ért el az idei első félévben az OTT-ONE Nyrt., amely közel 5,5 milliárd forinttal haladja meg a tavalyi év azonos...
A Kingston Technology 2019-ben is a világ legnagyobb DRAM-modul szállítója
A TrendForce (korábban DRAMeXchange) elemzőcég nyilvánosságra hozta legújabb, árbevétel szerinti rangsorát a...
Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?
A koronavírus-járvány első hullámában 30 százalékkal nőtt a weboldal-látogatások száma Magyarországon 2019 azonos időszakához viszonyítva. A több mint 75 ezer magyar weboldalt...
Megtépázta a koronavírus a nyomdaipart
A koronavírus-járvány első hulláma miatt bevezetett korlátozó intézkedések következtében felére esett vissza a megrendelések száma a nyomdaiparban, de májustól folyamatos...