Többmilliárdos bevételre számít Black Friday kampányán a Vivre
A Vivre, Románia és Közép-Európa fő online lakberendezési áruháza, november 11-én, szerdán indítja el Black Friday kampányát.
A Xiaomi Közép- és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon márkája
A világ egyik vezető techcége, a Xiaomi, 2020. harmadik negyedévében Közép-és Kelet-Európa második legnagyobb okostelefon-gyártójává lépett elő a Canalys globális piackutató...
Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két...
Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
A belföldi online vásárlások száma és értéke évek óta folyamatosan növekszik, 2020 azonban rekord év lehet a hazai online kiskereskedelmi piacon. A koronavírus miatt az emberek egyre nagyobb...
Rekorderedményekkel zárta a második negyedévét a Lenovo
A Lenovo rekordszintű bevételt jelentett be a második negyedévre vonatkozóan: a 14,5 milliárd dolláros bevétel 7%-os növekedést jelent éves szinten, ráadásul mindegyik üzletág erős...
A Magyar Telekom 2020. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2020. harmadik negyedévre vonatkozó, Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.
Xiaomi: Dobogós helyen a mobilpiacon
A Xiaomi– működése tizedik évében – a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójává vált, derült ki három globális piackutató cég, az IDC, a Canalys és a...
Az ABB harmadik negyedéves eredményei
Erős, a jövőbeni üzleti növekedést megalapozó teljesítményről számol be az ABB 2020. harmadik negyedéves pénzügyi jelentése.