Erős első félévet zártak a hazai webáruházak
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány...
A Xiaomi jelentős második negyedéves bevétel- és profitnövekedésről számolt be
A Xiaomi Corporation fogyasztói elektronikai és intelligens eszközöket gyártó vállalat, amelynek középpontjában az IoT platformon keresztül kommunikáló okoseszközök és okos hardverek...
A DIGI Communications N.V. pénzügyi eredményei
A DIGI Communications NV nyilvánosságra hozta a 2021. június 30-án véget ért félév (2021 H1) hat hónapjának pénzügyi eredményeit. A Csoport bevételei 2020 első...
Jelentős növekedés a hazai gumiabroncspiacon
2021 első felében a magyarországi személygépjármű-gumiabroncspiac 14,5%-kal növekedett gyártói oldalon 2020 azonos időszakához képest, ami nagyon jelentős fellendülésnek számít,...
Lenovo csoport: első negyedéves eredmények, 2021/22
A Lenovo Csoport bejelentette, hogy a Csoport rekordmagas első negyedéves eredményt ért el. A felgyorsult digitalizáció, az okos átalakulás és a számítógépes eszközök,...
Így építs hosszútávon virágzó online boltot!
A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás....
A Magyar Telekom 2021. második negyedéves eredményei
A Magyar Telekom ma közzétette 2021. második negyedévre és első félévre vonatkozó EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi...