Pályázat a magyar e-kereskedelem helyzetét felmérő kutatás lefolytatására
A Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) meghirdette a magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására felhívó pályázatát, amelyre...
Tovább nőtt a Xiaomi árbevétele és nyeresége 2021 harmadik negyedévében
Az internetes szolgáltatásokból származó bevétel csúcsot döntött, miközben az üzletág profitabilitása is javult. A Xiaomi MIUI havi aktív felhasználóinak száma...
Magyar Lízingszövetség: Felemás növekedés a piacon, hiányoznak az új eszközök
Növekedett a magyar lízingpiac az idén: a harmadik negyedév végén a finanszírozott összeg 512 milliárd forintra emelkedett, azaz 14,5 százalékkal nőtt. A bővülés azonban elsősorban az...
Tízmilliárd forint feletti forgalom az eMAG és az Extreme Digital első közös Black Fridayén
Az eMAG és az Extreme Digital november 19-i Black Fridayén a magyar vásárlók 10,13 milliárd forint értékben több mint 420 ezer darab terméket rendeltek, ami jelentősen felülmúlja a tavalyi év...
Black Friday: átlagosan 17% körüli kedvezményekre készülhetünk
Magyarországon immár 2014 óta tart a Black Friday őrület. Bár az eredeti, amerikai kezdeményezés továbbra is csak egynapos, és mindig a hálaadás utáni első péntekre esik, nálunk az...
Az OPPO a negyedik legnagyobb okostelefon szállító Magyarországon
Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a...
A webáruházak tizedének esett csak a forgalma a járvány alatt
A Magyarországon üzemelő webáruházak mindössze 12 százalékának csökkent a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta, ez derül ki a 14. Nagy Webáruház...
A Magyar Telekom 2021. harmadik negyedévi eredményei
A Magyar Telekom ma közzétette 2021. harmadik negyedévre és első kilenc hónapra vonatkozó EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált...