A Huawei lett a harmadik legértékesebb elektronikai brand a világon
Egy év alatt 29 százalékkal, 55,4 milliárd dollárról 71,2 milliárd dollárra nőtt a Huawei márkaértéke, és továbbra is a harmadik legértékesebb elektronikai márka a...
A FedEx Express újabb európai piacokon vezeti be nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatását
Már 24 európai országban érhető el a FedEx Corp., a világ legnagyobb expressz fuvarozási vállalata leányvállalatának, a FedEx Expressnek a nemzetközi, e-kereskedelmi, adott napra történő...
Közzétette féléves pénzügyi jelentését a Delta Technologies
Kiemelkedő volumenű, ugyanakkor az időben megcsúszó rendelésállomány mellett a Delta Technologies Nyrt. 6,3 milliárd forint árbevételt ért el, a 2022. június 30-án végződő üzleti...
Stabil működés jellemezte a Huawei 2021-es évét
Változatlanul stabil a Huawei Technologies – derül ki a technológiai vállalat most közzétett éves pénzügyi jelentéséből. A Huawei 2021-ben 636,8 milliárd kínai jüan (99,88 milliárd...
Jelentősen nőtt tavaly az internetes kiskereskedelem
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem. A teljes kiskereskedelmi forgalomból 10,4%-kal részesedő online piac a 2020-as rekord év után...
Újabb drágulást hozhat az ukrán-orosz konfliktus az informatikai világpiacon
Akadozó ellátási lánc, leálló gyárak, eltolódó piacok: az Oroszország és Ukrajna közötti fegyveres konfliktus már most is észlelhető hatással van a...
A Bridgestone felfüggeszti minden oroszországi tevékenységét és Oroszországba irányuló exportját
Az elmúlt hetekben mélyen megérintette a Bridgestone Csoportot az Ukrajnában zajló háború és annak hatásai az ártatlan emberekre, köztük saját kollégáira és partnereire. A...
Orosz-ukrán konfliktus: több száz magyar cégnek kell új forrásokat találnia
A háborús konfliktus miatt Oroszországra kivetett uniós és egyéb szankciók miatt körülbelül 200-300, több milliárd forintos éves forgalommal rendelkező magyar cégnek kell új...