Glami.hu: minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt
A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az...
Minden nyolcadik vállalatnál felgyorsult a flottabővítés a járvány hatására
A koronavírus-járvány hatására a magyar cégvezetők harmada várakozó álláspontra helyezkedett a céges flotta bővítését illetően és elhalasztotta az...
Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése
Egyre több felmérés és tanulmány támasztja alá, hogy az e-kereskedelem 2020-ban robbanásszerű növekedésen ment keresztül. A Retargeting.Biz online marketing automatizációs szoftvercég...
55%-os forgalomnövekedést realizált a Mobile Industrial Robots
A MiR dániai központjának gyártósori munkatársai mozgalmasan kezdték a 2021-es évet. A gyártóvállalat együttműködő robotjaira az első negyedévben rekordszámú megrendelés...
Ilyen volt az ABB első negyedéve
Björn Rosengren, vezérigazgató: „A cégcsoport helyes felépítésének, hatékony működési modelljének kialakítására fókuszáló évet...
A világjárvány jelentősen felgyorsítja a technológiai beruházási terveket
A Zebra Technologies Corporation, a peremhálózaton dolgozó innovatív nagyvállalat olyan...
A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
Tavaly ismét – immár harmadik éve – a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a GKI Digital legfrissebb...