Glami.hu: minden második fogyasztó gyakrabban vásárol divatcikket az interneten, mint a járvány előtt

A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az...

 
 

Minden nyolcadik vállalatnál felgyorsult a flottabővítés a járvány hatására

A koronavírus-járvány hatására a magyar cégvezetők harmada várakozó álláspontra helyezkedett a céges flotta bővítését illetően és elhalasztotta az...

 

Minden várakozást felülmúlt a hazai e-kereskedelem növekedése

Egyre több felmérés és tanulmány támasztja alá, hogy az e-kereskedelem 2020-ban robbanásszerű növekedésen ment keresztül. A Retargeting.Biz online marketing automatizációs szoftvercég...

 
 

55%-os forgalomnövekedést realizált a Mobile Industrial Robots

A MiR dániai központjának gyártósori munkatársai mozgalmasan kezdték a 2021-es évet. A gyártóvállalat együttműködő robotjaira az első negyedévben rekordszámú megrendelés...

 

Ilyen volt az ABB első negyedéve

Björn Rosengren, vezérigazgató: „A cégcsoport helyes felépítésének, hatékony működési modelljének kialakítására fókuszáló évet...

 
 

A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban

Tavaly ismét – immár harmadik éve – a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derült ki a GKI Digital legfrissebb...