Az ABB 2021 harmadik negyedévének eredményei
Az erős kereslet és a szállítói lánc korlátai jelentős hatást gyakoroltak az ABB 2021 harmadik negyedévének árbevételére.
Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége
Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e...
Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik....
Jobban fogy az asztali PC, mint tavaly ilyenkor
Szokatlan trendeket lehetett megfigyelni az asztali PC-k értékesítésében szeptember első négy hetében, a tanév első heteiben: jelentősen több asztali gép talált gazdára mind az eMAG-nál,...
Kínai tőzsdén a vizsla
Hétfőn listázta a Hungarian Vizsla Inu nevű magyar digitális pénzt az XT.COM. A kínai XT a világ egyik legnagyobb kriptotőzsdéje, napi forgalma több mint 200 milliárd forint. A vizsla így újabb...
Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció
Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben. A tinédzserek...
Erős első félévet zártak a hazai webáruházak
Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány...
A Xiaomi jelentős második negyedéves bevétel- és profitnövekedésről számolt be
A Xiaomi Corporation fogyasztói elektronikai és intelligens eszközöket gyártó vállalat, amelynek középpontjában az IoT platformon keresztül kommunikáló okoseszközök és okos hardverek...