Az ABB 2021 harmadik negyedévének eredményei

Az erős kereslet és a szállítói lánc korlátai jelentős hatást gyakoroltak az ABB 2021 harmadik negyedévének árbevételére.

 
 

Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e...

 
 

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik....

 

Jobban fogy az asztali PC, mint tavaly ilyenkor

Szokatlan trendeket lehetett megfigyelni az asztali PC-k értékesítésében szeptember első négy hetében, a tanév első heteiben: jelentősen több asztali gép talált  gazdára mind az eMAG-nál,...

 
 

Kínai tőzsdén a vizsla

Hétfőn listázta a Hungarian Vizsla Inu nevű magyar digitális pénzt az XT.COM. A kínai XT a világ egyik legnagyobb kriptotőzsdéje, napi forgalma több mint 200 milliárd forint. A vizsla így újabb...

 

Növekvő vásárlóerővel és határozott elvárásokkal tör be az e-kereskedelembe a Z generáció

Nemcsak az aktív korú lakosság és az idősebbek körében egyre népszerűbb az online vásárlás, egyre jelentősebb ugyanis a Z generáció jelenléte is az e-kereskedelemben. A tinédzserek...

 
 

Erős első félévet zártak a hazai webáruházak

Másfél évvel a koronavírus megjelenése után eldőlni látszik a kérdés: 2021 év első hat hónapjának eredményei alapján úgy tűnik, hogy a járvány...

 

A Xiaomi jelentős második negyedéves bevétel- és profitnövekedésről számolt be

A Xiaomi Corporation fogyasztói elektronikai és intelligens eszközöket gyártó vállalat, amelynek középpontjában az IoT platformon keresztül kommunikáló okoseszközök és okos hardverek...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció