33 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta a tavalyi évet a Hisense
27,2 milliárd dolláros árbevétellel zárta a 2021-es évet a Hisense, amely 33 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A cég továbbra is Kínában a...
Dinamikusan nő az Euronics online értékesítése
Növekedési stratégiája részeként új szolgáltatásokkal kibővített, kívül-belül megújuló webshoppal jelentkezik az Euronics Műszaki Áruházlánc. Az...
Öt magyar a régió meghatározó e-kereskedői között
1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek...
Az előrejelzések szerint a Bosch 2021-es üzleti éve felülmúlja a várakozásokat
Jelentősen növelte árbevételét és eredményét 2021-ben a Bosch csoport. Az előzetes adatok* alapján a technológiák és szolgáltatások szállítójának teljes...
Hihetetlenül erős év volt 2021 a fintech piac számára
Rekordszámú ügylet repítette tavaly a valaha mért második legmagasabb éves értékre a globális fintech befektetések összegét. A részterületek közül még mindig a...
Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat
A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia...
ABB - 2021. IV. negyedévi eredmények
Björn Rosengren vezérigazgató így kommentálta az ABB IV. negyedévi eredményeit: „2021 jó év volt, erős kereslettel, javuló jövedelmezőséggel, portfóliónk...
Kína egyik leggyorsabban növekvő márkája lett a HONOR
Az IDC mobiltelefonokra vonatkozó negyedéves jelentése alapján a HONOR 2021 utolsó negyedévében felülmúlta a várakozásokat, és 253,4%-kal növelte a leszállított termékek...