33 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta a tavalyi évet a Hisense

27,2 milliárd dolláros árbevétellel zárta a 2021-es évet a Hisense, amely 33 százalékos növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A cég továbbra is Kínában a...

 
 

Dinamikusan nő az Euronics online értékesítése

Növekedési stratégiája részeként új szolgáltatásokkal kibővített, kívül-belül megújuló webshoppal jelentkezik az Euronics Műszaki Áruházlánc. Az...

 
 

Öt magyar a régió meghatározó e-kereskedői között

1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek...

 

Az előrejelzések szerint a Bosch 2021-es üzleti éve felülmúlja a várakozásokat

Jelentősen növelte árbevételét és eredményét 2021-ben a Bosch csoport. Az előzetes adatok*  alapján a technológiák és szolgáltatások szállítójának teljes...

 
 

Hihetetlenül erős év volt 2021 a fintech piac számára

Rekordszámú ügylet repítette tavaly a valaha mért második legmagasabb éves értékre a globális fintech befektetések összegét. A részterületek közül még mindig a...

 

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia...

 
 

ABB - 2021. IV. negyedévi eredmények

Björn Rosengren vezérigazgató így kommentálta az ABB IV. negyedévi eredményeit: „2021 jó év volt, erős kereslettel, javuló jövedelmezőséggel, portfóliónk...

 

Kína egyik leggyorsabban növekvő márkája lett a HONOR

Az IDC mobiltelefonokra vonatkozó negyedéves jelentése alapján a HONOR 2021 utolsó negyedévében felülmúlta a várakozásokat, és 253,4%-kal növelte a leszállított termékek...