A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében

2021-ben – immár negyedik éve – újra a Magyar Telekom webshopjából rendeltek összességében a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül....

 
 

A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora

A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint...

 
 

Az üzleti felhasználókat veszi célba a Huawei

Kifejezetten üzleti felhasználásra is kínál a jövőben termékeket a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága, amely eddig elsősorban a végfelhasználói szegmensre koncentrált. Sokoldalú...

 

Piacvezető okostelefon-márka lett a HONOR Kínában 2022 első negyedévében

Piacvezető márka lett a HONOR – története során először – a kínai okostelefon-piacon a Canalys napokban megjelent első negyedéves...

 
 

Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben

A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb...

 

Kimagasló 2021-es árbevételt ért el a DACHSER

2021-ben a DACHSER nettó 7,1 milliárd EUR konszolidált árbevételt könyvelhetett el, ami 26%-os növekedést jelent 2020-hoz képest. Az előző évi lezárások után a logisztikai szolgáltató...

 
 

ABB: Stabil teljesítmény bizonytalan környezetben

„Az ABB a számos külső bizonytalansági tényező ellenére is ígéretes teljesítménnyel kezdte az évet. Arra számítok, hogy az idei évben javul a jövedelmezőségünk, stabil...

 

Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását

Megtorpant az e-kereskedelem szárnyalása a kelet-közép-európai régióban az év első negyedévében. Az adatok lassulásra figyelmeztetnek – derül ki a Growww Digital 295 e-kereskedelmi hirdetési...