A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
2021-ben – immár negyedik éve – újra a Magyar Telekom webshopjából rendeltek összességében a legnagyobb értékben mobiltelefont és tabletet a magyar nyelvű webáruházak közül....
A legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsora
A GKID (korábbi nevén GKI Digital) 2022-ben immár hetedik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. Az összesített mezőny élén több mint...
Az üzleti felhasználókat veszi célba a Huawei
Kifejezetten üzleti felhasználásra is kínál a jövőben termékeket a Huawei Technologies Fogyasztói Üzletága, amely eddig elsősorban a végfelhasználói szegmensre koncentrált. Sokoldalú...
Piacvezető okostelefon-márka lett a HONOR Kínában 2022 első negyedévében
Piacvezető márka lett a HONOR – története során először – a kínai okostelefon-piacon a Canalys napokban megjelent első negyedéves...
Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb...
Kimagasló 2021-es árbevételt ért el a DACHSER
2021-ben a DACHSER nettó 7,1 milliárd EUR konszolidált árbevételt könyvelhetett el, ami 26%-os növekedést jelent 2020-hoz képest. Az előző évi lezárások után a logisztikai szolgáltató...
ABB: Stabil teljesítmény bizonytalan környezetben
„Az ABB a számos külső bizonytalansági tényező ellenére is ígéretes teljesítménnyel kezdte az évet. Arra számítok, hogy az idei évben javul a jövedelmezőségünk, stabil...
Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását
Megtorpant az e-kereskedelem szárnyalása a kelet-közép-európai régióban az év első negyedévében. Az adatok lassulásra figyelmeztetnek – derül ki a Growww Digital 295 e-kereskedelmi hirdetési...