2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben
A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os...
Jelentős fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelemben
Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd...
A HONOR Kínán kívüli szállításai öt év múlva meghaladják a hazai volument
A Nikkei Asia exkluzív interjút közölt a HONOR vezérigazgatójával, amelynek...
5 milliárddal nagyobb árbevételt vár 2021-22-es üzleti évére a Delta Technologies Nyrt.
A Budapesti Értéktőzsdéhez ma eljuttatott kibocsátói...
A Magyar Telekom 2022. első negyedéves eredményei
A Magyar Telekom ma közzétette 2022 első negyedévére vonatkozó EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A...
A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon
A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi...
10 milliárd eurós piac nyílik meg a magyar webáruházak számára
A Webshippy bejelentette, hogy még 2022-ben Szlovákia és Csehország területén is biztosítani fogja partnerei számára piacvezető fulfillment szolgáltatásait. A teljeskörű logisztikai...
Bosch: Bizonytalanságokkal és költségnövekedéssel terhelt kilátások 2022-re
A 2021-es üzleti évben a Bosch a kedvezőtlen feltételek ellenére is jelentős árbevétel- és eredménynövekedést ért el. A technológiák és szolgáltatások...