2021: a meglepetések éve lett az e-kiskereskedelemben

A megrendelések száma csúcson, az átlagos kosárérték és a személyes átvétel aránya csökkent, miközben hódítanak az online piacterek. Összességében 22%-os...

 
 

Jelentős fejlődés tapasztalható a hazai e-kereskedelemben

Magyarország e-kereskedelmi piacának forgalma bővült a legnagyobb mértékben Észtország után Európában. A növekedés mintegy 29%-ot tett ki és ezzel a hazai piac meghaladta a 1200 milliárd...

 
 
 

A Magyar Telekom 2022. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2022 első negyedévére vonatkozó EU által befogadott Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A...

 

A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon

A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi...

 
 

10 milliárd eurós piac nyílik meg a magyar webáruházak számára

A Webshippy bejelentette, hogy még 2022-ben Szlovákia és Csehország területén is biztosítani fogja partnerei számára piacvezető fulfillment szolgáltatásait. A teljeskörű logisztikai...

 

Bosch: Bizonytalanságokkal és költségnövekedéssel terhelt kilátások 2022-re

A 2021-es üzleti évben a Bosch a kedvezőtlen feltételek ellenére is jelentős árbevétel- és eredménynövekedést ért el. A technológiák és szolgáltatások...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció