Műsorszórás vagy mobilszolgáltatás?
Talán nincs is olyan messze az az idő, amikor a "Mi van a kezemben?" kérdésre teljesen természetes lesz a válasz: "Egy tévé!" Korábbi számunkban foglalkoztunk már a mobiltévézéssel, annak is a videohívással, illetve WAP-portálon keresztül ma is elérhető változatával. A...

Internet alapú hangszolgáltatás a T-Com-T-Online párostól
Klip néven kísérleti jelleggel internet alapú hangszolgáltatást indított a T-Com a T-Online Magyarországgal közösen. Első lépésként a Klip szoftveres megoldását vezetik be, amelynek segítségével az interneten ingyenesen kezdeményezhetők és fogadhatók hívások. A...

Telefonalközpont vagy Voice over IP?
Az IP jelentősen átformálja az informatikai és távközlési rendszerek világát a vállalati-intézményi hálózatokban is. A berendezésgyártók gyakran már eleve nem a nagy távközlési szolgáltatókat, hanem a végfelhasználóknak tekintett belső magánhálózatok gazdáit...

Telefon a kábeltévén
A különböző kommunikációs szolgáltatók közül hosszú ideig a kábeltévések (ktv) mozdultak a leglomhábban, építgették, fejlesztgették hálózatukat,...

Mikor és hogyan beszélhetünk IP-vel?
Hogy mik vannak?! Igen, ezt próbáljuk meg feltárni az internetprotokollon alapuló beszédátvitel piacáról. Merthogy jócskán léteznek IP-t értő és használó eszközök, hálózatok, megoldások, kezdve az egyszerű telefonkészüléktől a vállalati kommunikációs központokon...

A VoIP sokszínű világa
Szépen belesimul a kommunikációs technológiák fejlődésének rendjébe az IP (internetprotokoll) és az azon alapuló beszédátvitel, a VoIP (Voice over IP), ugyanakkor néha-néha mégis kilóg (vagy kilógatják) a sorból.

Kritikus fontosságú adatok védelme a kommunikációban
A vállalati kommunikáció folyamataiban a biztonság kiemelt szerepet tölt be, hiszen egy gazdasági szervezet kritikus fontosságú, nem publikus adatainak 90%-a érhető el kommunikációs és csoportmunkarendszeren keresztül. A vírusok 88%-a terjed e-mailben, és számuk 4 év múlva...

Az adatbázisok védelmének megerősítése
Manapság jóformán minden cégnél működik valamilyen, fontos üzleti információkat, például emberierőforrás-, vevő- vagy könyvelési adatokat tartalmazó, esetleg a megrendelések nyomon...
