Műsorszórás vagy mobilszolgáltatás?

Talán nincs is olyan messze az az idő, amikor a "Mi van a kezemben?" kérdésre teljesen természetes lesz a válasz: "Egy tévé!" Korábbi számunkban foglalkoztunk már a mobiltévézéssel, annak is a videohívással, illetve WAP-portálon keresztül ma is elérhető változatával. A...

 
 

Internet alapú hangszolgáltatás a T-Com-T-Online párostól

Klip néven kísérleti jelleggel internet alapú hangszolgáltatást indított a T-Com a T-Online Magyarországgal közösen. Első lépésként a Klip szoftveres megoldását vezetik be, amelynek segítségével az interneten ingyenesen kezdeményezhetők és fogadhatók hívások. A...

 
 

Telefonalközpont vagy Voice over IP?

Az IP jelentősen átformálja az informatikai és távközlési rendszerek világát a vállalati-intézményi hálózatokban is. A berendezésgyártók gyakran már eleve nem a nagy távközlési szolgáltatókat, hanem a végfelhasználóknak tekintett belső magánhálózatok gazdáit...

 

Telefon a kábeltévén

A különböző kommunikációs szolgáltatók közül hosszú ideig a kábeltévések (ktv) mozdultak a leglomhábban, építgették, fejlesztgették hálózatukat,...

 
 

Mikor és hogyan beszélhetünk IP-vel?

Hogy mik vannak?! Igen, ezt próbáljuk meg feltárni az internetprotokollon alapuló beszédátvitel piacáról. Merthogy jócskán léteznek IP-t értő és használó eszközök, hálózatok, megoldások, kezdve az egyszerű telefonkészüléktől a vállalati kommunikációs központokon...

 

A VoIP sokszínű világa

Szépen belesimul a kommunikációs technológiák fejlődésének rendjébe az IP (internetprotokoll) és az azon alapuló beszédátvitel, a VoIP (Voice over IP), ugyanakkor néha-néha mégis kilóg (vagy kilógatják) a sorból.

 
 

Kritikus fontosságú adatok védelme a kommunikációban

A vállalati kommunikáció folyamataiban a biztonság kiemelt szerepet tölt be, hiszen egy gazdasági szervezet kritikus fontosságú, nem publikus adatainak 90%-a érhető el kommunikációs és csoportmunkarendszeren keresztül. A vírusok 88%-a terjed e-mailben, és számuk 4 év múlva...

 

Az adatbázisok védelmének megerősítése

Manapság jóformán minden cégnél működik valamilyen, fontos üzleti információkat, például emberierőforrás-, vevő- vagy könyvelési adatokat tartalmazó, esetleg a megrendelések nyomon...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció