Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
Egy telefonhívás kezelésének költsége egy hagyományos call centerben átlagosan 390 és 690 Ft között mozog, ugyanakkor az automatizált hívások ennek töredékébe, 25-50 Ft-ba...
Felhőben újjászületett informatika
A felhőinformatika Kelet-Európában és hazánkban is egyre elterjedtebb, a hozzá kapcsolódó technológiai innovációk is folyamatosan tudnak újat mutatni a szakembereknek. A magyarországi AWSome Day...
Szélturbinában működő adatközpont közel nulla kibocsátással
A Fujitsu szerver- és tárolótechnológiájával működik a világ egyik első, közel nulla kibocsátású adatközpontja egy németországi szélturbinában. A WestfalenWIND IT...
Az ABB okos DC töltőrendszert mutatott be az eMove 360° kiállításon
Az ABB olyan távvezérelhető, kompakt, fali DC töltőt mutatott be az e-mobilitás kiemelke-dő eseményén Münchenben, amely nagy teljesítménnyel képes közvetlenül a jármű ak-kumulátorát...
Hazai orvostechnológia startupok mutatkoztak be az Egyesült Államokban
Ötvenedik alkalommal rendezték meg az Amerikai-Magyar Orvosok Szövetségének (HMAA) konferenciáját a floridai Sarasota-ban, melynek keretében magyar orvostechnológiai innovációk is bemutatkoztak a Startup Campus, a...
Amerikai óriáscégnek szállít rendszámfelismerőt az OTT-One Nyrt.
Az Egyesült Államok parkolási piacának közel negyedét lefedő T2 Systems, Inc. technológiai szolgáltatóval, továbbá a parkolóházak call centereinek automatizálásában...
A délkelet-európai startupok az IBM Cloud-ot választják az innováció serkentésére
A THINK South East Europe konferenciáján az IBM bemutatta felhőalapú megoldásait, melyeket a Délkelet-európai startupok is széles körben alkalmaznak.
Készen állunk rá, hogy élvezzük a robotika gyümölcseit?
A robotizált folyamatautomatizálást alkalmazó szervezetek bevallása szerint javult a hatékonyságuk, csökkentek a költségeik és jobb minőségű döntéstámogató...