Látványos növekedés az önvezető és autonóm mobil robotok értékesítése terén

A Mobile Industrial Robots (MiR), az autonóm mobil robotokat (AMR) gyártó vállalattól kapott információk alapján; a Nemzetközi Robotikai...

 
 

Újgenerációs nagyfeszültségű járműtöltő berendezéseivel az ABB az e-mobilitás mezőnyének élén

Az ABB az e-mobilitás piacvezető megoldásainak portfóliójára támaszkodva a müncheni eMove360° szakkiállításon bemutatta legújabb fejlesztéseit, a Terra 54 és a Terra 54HV...

 
 

Hogyan fordítsuk előnyünkre az energiaellátási kockázatokat?

Rugalmasnak maradni az egyik legnagyobb kihívás a vállalatok számára. Ide tartozik az üzletmenet folytonosságának biztosítása, egy katasztrófa utáni helyreállítás, de még az...

 

Az OnRobot Magyarországon is bemutatta az együttműködő robot-kiegészítők új generációját

Magyarországon is bemutatkozott a világ egyik legjelentősebb robotipari vállalkozása, a legmodernebb robotikai technológiát képviselő OnRobot. A vállalat...

 
 

Megkapta a hatósági engedélyeket az első, teljesen hazai fejlesztésű, önkiszolgáló pénztárgép

1955. augusztus 27. – ezen a napon nyitották meg Budapesten az első, önkiszolgáló rendszerben működő csemegeboltot. A lépés ésszerű volt és innovatív – nem oldhatott meg minden problémát,...

 

Kilencmilliárd eurót hozhat a digitalizáció Magyarországnak

Akár 9 milliárd eurót adhat hozzá a magyar gazdaság teljesítményéhez 2025-ig a digitalizáció – állapítja meg friss kutatásában a McKinsey & Company. Miközben a...

 
 

Elkezdődött az év legnagyobb logisztikai eseménye

A Logisztika 4.0 kihívásaira és az összekapcsolt ellátási láncokban rejlő lehetőségekre fókuszál a Magyar Logisztikai, Beszerzési és...

 

Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos

Egy telefonhívás kezelésének költsége egy hagyományos call centerben átlagosan 390 és 690 Ft között mozog, ugyanakkor az automatizált hívások ennek töredékébe, 25-50 Ft-ba...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció