Száguld az AutoWallis: 39 ezer eladott jármű kilenc hónap alatt

Az AutoWallis Csoport gépjármű-értékesítése jelentősen, 8,4%-kal nőtt az idei év első kilenc hónapjában. A bővülést elsősorban a Kiskereskedelmi üzletág hajtotta, amely több mint 21%-os...

 
 

Digitális áttörés Magyarországon: Az Aleph lett a Google Ads hivatalos képviselője

Az Aleph, a média- és fizetési megoldások innovatív, globális digitális szakértői hálózata, exkluzív eseményen ünnepelte, hogy hivatalosan a Google Ads magyarországi...

 
 

IBM és HSBC: 34%-kal pontosabb előrejelzés a kötvénypiacon

Az IBM és a HSBC közös projektje új korszakot jelez az algoritmikus kötvénykereskedelemben. A kvantumszámítással támogatott modellek az európai vállalati kötvénypiac árainak...

 

A Barion belép a bolti fizetések világába

A Barion eddig elsősorban az online fizetések piacán volt jelen, most azonban új fejezet kezdődik a vállalat életében: a magyar fizetési szolgáltató belép az offline világba is. Az Okoskassza (PSC CEE Kft.)...

 
 

Új korszak a mobilitásban: Tőzsdére lépett az AUMOVIO SE

Sikeresen debütált a frankfurti tőzsdén az AUMOVIO SE, amely a Continental korábbi Automotive üzletágából önálló vállalatként jött létre. Az AUMOVIO a járműipari hardver- és...

 

Háromszorosára nőtt a magyar eMAG-partnerek száma a régiós piacokon

Az eMAG forgalmi adataiból jól kirajzolódik a vállalat tavaly meghirdetett stratégiájának sikere, amely az online piactér-szolgáltatások erősítésére épült. Ennek...

 
 

Ellenállóbb pénzügyi rendszer vagy újabb kihívások? – A Deloitte felmérés tanulságai

A Deloitte legfrissebb felmérése szerint az európai pénzintézetek többsége bizakodó az új uniós pénzmosás és terrorizmusfinanszírozás...

 

Egészségügyi aranybánya Közép- és Kelet-Európában – csak még nem fedezték fel

Közép- és Kelet-Európa az egészségügyi innováció egyik ígéretes központja lehet: a térségben világszínvonalú tudásbázis áll rendelkezésre, a...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció