Digitális áttörés Magyarországon: Az Aleph lett a Google Ads hivatalos képviselője

Az Aleph, a média- és fizetési megoldások innovatív, globális digitális szakértői hálózata, exkluzív eseményen ünnepelte, hogy hivatalosan a Google Ads magyarországi...

 
 

IBM és HSBC: 34%-kal pontosabb előrejelzés a kötvénypiacon

Az IBM és a HSBC közös projektje új korszakot jelez az algoritmikus kötvénykereskedelemben. A kvantumszámítással támogatott modellek az európai vállalati kötvénypiac árainak...

 
 

A Barion belép a bolti fizetések világába

A Barion eddig elsősorban az online fizetések piacán volt jelen, most azonban új fejezet kezdődik a vállalat életében: a magyar fizetési szolgáltató belép az offline világba is. Az Okoskassza (PSC CEE Kft.)...

 

Új korszak a mobilitásban: Tőzsdére lépett az AUMOVIO SE

Sikeresen debütált a frankfurti tőzsdén az AUMOVIO SE, amely a Continental korábbi Automotive üzletágából önálló vállalatként jött létre. Az AUMOVIO a járműipari hardver- és...

 
 

Háromszorosára nőtt a magyar eMAG-partnerek száma a régiós piacokon

Az eMAG forgalmi adataiból jól kirajzolódik a vállalat tavaly meghirdetett stratégiájának sikere, amely az online piactér-szolgáltatások erősítésére épült. Ennek...

 

Ellenállóbb pénzügyi rendszer vagy újabb kihívások? – A Deloitte felmérés tanulságai

A Deloitte legfrissebb felmérése szerint az európai pénzintézetek többsége bizakodó az új uniós pénzmosás és terrorizmusfinanszírozás...

 
 

Egészségügyi aranybánya Közép- és Kelet-Európában – csak még nem fedezték fel

Közép- és Kelet-Európa az egészségügyi innováció egyik ígéretes központja lehet: a térségben világszínvonalú tudásbázis áll rendelkezésre, a...

 

Ex-Microsoftos befektető érkezett a Loginformhoz

Új szakmai befektető csatlakozott az ERP-rendszerek bevezetésével foglalkozó Loginform Kft.-hez: Kolma Kornél, korábbi Microsoft-munkatárs és kommunikációs tanácsadó kisebbségi...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció