A Magyar Telekom Magenta 1 Business néven indította új üzleti ajánlatát a kis cégek felé

A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, minél jobban kihasználható, rugalmas megoldásokra vágynak – ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern...

 
 

Az IFA-n mutatkozik be különleges művészeti projektjével az LG SIGNATURE

Csillagok, bolygók, jég és eső — ezekkel a fogalmakkal társítja a művészi fantázia az LG SIGNATURE termékcsaládjának prémium termékeit, melyeket az európai közönség a berlini...

 
 

Készpénzmentes fizetéshez a Festipay is Ingenico terminálokat használ

Továbbra is az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője az Ingenico Group (ING) kategóriaelső POS termináljait használja a magyarországi fesztiválpiac legnagyobb...

 

Vállalati adatok biztonságos tárolása "darabolási" technológiával

Ahhoz, hogy egy vállalat maximális biztonságban tudhassa adatait, biztonsági másolatokat kell készítenie. Erről többféleképpen is gondoskodhat: az egyszerűbb megoldás az adatok tükrözése helyi...

 
 

Két új tablet és egy új okostelefon a Vodafone sajátmárkás kínálatában

Egy új okostelefonnal és két új tablettel bővült a Vodafone június elején bemutatott hetes sorozatú sajátmárkás készülék családja.

 

A Deloitte a Gravity-vel egy új technológiai szolgáltatásportfolióval jelent meg a piacon

A Deloitte stratégiai együttműködésre lépett az ajánlórendszerek fejlesztésével foglalkozó Gravity-vel, és egy új, innovatív, egyedülálló technológiai...

 
 

A PayPal és a GfK közös kutatása az e-kereskedelemmel kapcsolatban

A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült...

 

A BCONSHOP mobilalkalmazás vásárlásösztönző applikációja új a magyar piacon

A magyar piacon egyedülálló vásárlásösztönző alkalmazás piacra lépését támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap kockázati tőkéje. A BCONSHOP nevű...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció