A Magyar Telekom Magenta 1 Business néven indította új üzleti ajánlatát a kis cégek felé
A hazai kis- és középvállalkozások megbízható, minél jobban kihasználható, rugalmas megoldásokra vágynak – ugyanakkor a kis cégek legtöbbje jelenleg még keveset költ a modern...

Az IFA-n mutatkozik be különleges művészeti projektjével az LG SIGNATURE
Csillagok, bolygók, jég és eső — ezekkel a fogalmakkal társítja a művészi fantázia az LG SIGNATURE termékcsaládjának prémium termékeit, melyeket az európai közönség a berlini...

Készpénzmentes fizetéshez a Festipay is Ingenico terminálokat használ
Továbbra is az egyszerű és biztonságos fizetési megoldások globális piacvezetője az Ingenico Group (ING) kategóriaelső POS termináljait használja a magyarországi fesztiválpiac legnagyobb...

Vállalati adatok biztonságos tárolása "darabolási" technológiával
Ahhoz, hogy egy vállalat maximális biztonságban tudhassa adatait, biztonsági másolatokat kell készítenie. Erről többféleképpen is gondoskodhat: az egyszerűbb megoldás az adatok tükrözése helyi...

Két új tablet és egy új okostelefon a Vodafone sajátmárkás kínálatában
Egy új okostelefonnal és két új tablettel bővült a Vodafone június elején bemutatott hetes sorozatú sajátmárkás készülék családja.

A Deloitte a Gravity-vel egy új technológiai szolgáltatásportfolióval jelent meg a piacon
A Deloitte stratégiai együttműködésre lépett az ajánlórendszerek fejlesztésével foglalkozó Gravity-vel, és egy új, innovatív, egyedülálló technológiai...

A PayPal és a GfK közös kutatása az e-kereskedelemmel kapcsolatban
A PayPal és a GfK legfrissebb kutatása szerint a magyar e-vásárlók 75%-a vásárol külföldi webáruházakban és leggyakrabban Kínából (48%), az Egyesült...

A BCONSHOP mobilalkalmazás vásárlásösztönző applikációja új a magyar piacon
A magyar piacon egyedülálló vásárlásösztönző alkalmazás piacra lépését támogatja a Széchenyi Tőkebefektetési Alap kockázati tőkéje. A BCONSHOP nevű...
