Innováció 2007 - Hűség Konferencia: Középpontban az ügyfélelvándorlási folyamatok

Kutatási tapasztalatok azt mutatják, hogy még egy adott vállalaton belül sincs egységes vízió arról, mit is jelent az ügyfélelvándorlás, és mi ennek oka. Ennek megfelelően nincs egységes...

 
 

Szolgáltatott irodák Budapesten és Debrecenben

A DBH Serviced Office a DBH Group tagjaként szolgáltatott irodák, tárgyalótermek és virtuális irodák bérbeadásával, valamint testreszabott irodai és üzleti szolgáltatások...

 
 

Mobilkommunikáció - táblázatos összeállítások üzleti felhasználóknak

Rádiótelefonként indult, de már csak egyszerűen mobilként ismert a legszemélyesebb kommunikációs eszköz – ami egyúttal az üzleti kapcsolattartás egyik nélkülözhetetlen kelléke is.

 

Banki CRM: személyre szabott, gyors és hatékony kiszolgálás

Jövő évtől már az összes vezető lakossági bank ügyfélkapcsolati menedzsment rendszerre építve szolgálja ki ügyfeleit Magyarországon. A banki adatvagyon hatékony kezelésén alapuló rendszer...

 
 

Oké, OWAY!

Olyan új közösségi portál indult el október közepén, amely a hazai vállalkozásoknak kínál biztonságos és gyors megoldást arra, hogy meglévő és leendő üzletfeleikről...

 

A contact center metamorfózisa

Az ügyfélkapcsolatokat menedzselő infokommunikációs rendszerek, vagyis a call/contact centerek piaca jelentősen átalakult az elmúlt időszakban: egyre szélesebb vertikumban, egyre több cég – köztük mind több kis-...

 
 

Szélessáv a kistérségekben

Újabb kistérségben (Ramocsaháza körzetében) indult meg a szélessávú információs infrastruktúra-hálózat szeptember végén. A Nemzeti Fejlesztési Terv Gazdasági...

 

Cisco IP telefonrendszer a most megnyíló BSR Centerben

A Váci úti folyosón októberben megnyíló, 2000-2500 fő befogadására képes BSR Center irodaház olyan egyedülálló szolgáltatást kíván megvalósítani, amelyben a bérlők a havi bérleti díj ellenében nemcsak irodaterületet, hanem a Cisco megoldásaira épülő komplex...

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció