Újabb Microsoft Dynamics AX ingatlanpiaci projekt

Közép-Európa meghatározó ingatlanpiaci szereplője, a Futureal Cégcsoport integrált vállalatirányítási rendszerét az XAPT Hungary Kft. alakítja ki Microsoft Dynamics AX alapokon, és ez a rendszer...

 
 

Kontaktia: professzionális call center szolgáltató Szegeden

Kontaktia néven új szolgáltató áll rendelkezésére mindazoknak a cégeknek és intézményeknek, akik nem tudnak vagy nem akarnak saját call centert telepíteni, működtetni.

 
 

Konzultáljunk: telefon-e a VoIP?

Sokáig nem tudtak mit kezdeni sem az EU-ban, sem itthon a szabályozók a VoIP-vel. De a technológia attól még egyre népszerűbbé vált, így 2008 márciusában a Nemzeti Hírközlési...

 

Mamutper a Deutsche Telekom ellen

A német jogtörténetben egyedülállónak tekintik azt pert, amelynek tárgyalása hétfőn kezdődik Frankfurtban. Az alperes a Deutsche Telekom, a fő vádló pedig egy korábbi kisrészvényes, aki több...

 
 

Lufthansa Systems hálózat-felügyeleti központ Budapesten

A mai napon Wolfgang Gohde, a repülési iparágban és a légi közlekedésben világ egyik vezető IT szolgáltatójaként ismert Lufthansa Systems AG (LS) cég elnök-vezérigazgatója megnyitotta a...

 

Megnyitotta új call centerét Szegeden a Magyar Telekom

A Magyar Telekom 2008. április 2-án megnyitotta új telefonos ügyfélszolgálatát Szegeden. A megyeszékhelyen már korábban is működő call center épületét egy modern 270 munkahelyes központ...

 
 

Globális IT outsourcing megállapodás az EDS és a Shell között

Öt évre szóló, 1 milliárd dollár értékű informatikai szolgáltatásokról szóló megállapodás aláírását jelentette be az EDS a Royal Dutch Shell (Shell)...

 

A hazai online kereskedelem múltja, jelene és jövője

2008. április 8-án első alkalommal kerül megrendezésre Magyarországon az E-Business Symposium, amely a hazai online kereskedelem múltját, jelenét és jövőjét szeretné feltárni.

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció