Ha ön kkv, és információsan túlterhelt...

Manapság a cégek információs túlterheltséggel küzdenek, amelyet a papírok, e-mailek, elektronikus dokumentumok és egyéb, napi szinten jelen lévő információforrások okoznak. A kis- és...

 
 

"20 kulcs" a gyorsabban, jövedelmezőbben és hatékonyabban működő vállalathoz

A hatékonyság növelésére számos módszer alkalmazható - az egyik ilyen a japán eredetű „20 keys”, amely húsz alapvető vállalatvezetési és ésszerűsítési praktikával...

 
 

Ügyfél az egész világ (4. rész)

Atipikus ugyan, ám számos tanulságot hordoz a NetAcademia most zárult CRM-projektje. A Microsoft Gold Certified Partnereként a rendszerválasztással nem kellett bajlódniuk, hiszen díjmentesen juthattak 75-100...

 

Ügyfél az egész világ (3. rész)

Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató

 
 

Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere

A Nextent Informatika Zrt. világviszonylatban is egyedülálló technológiákon alapuló érzelem- és beszédfelismerő hangbányászati rendszerrel jelent meg szeptemberben a hazai piacon. A magyar fejlesztésű...

 

Lezárult az HP-EDS fúzió

A HP most fejezte be az EDS 14 milliárd dolláros felvásárlását, ez az üzlet a második legnagyobb a Hewlett-Packard történetében. Az új vállalat összforgalma elképesztő, évi 38...

 
 

CODA - felvásárlás előtt és után

A korábbi évek stagnálását követően 2006-ban átalakult, s kissé az ERP-k irányába mozdult el a CODA termékpalettája. Nevet váltott és új alakot öltött, ám a CODA Financials...

 

Ügyfél az egész világ (1. rész)

Szaporodnak az interneten az üzleti megoldások, többek között a CRM és az ERP piacával, a termékek jellemzőivel, bevezetési és üzemeltetési gyakorlatával foglalkozó magyar nyelvű weboldalak.

 
 
 
 

Belépés

 

 

Regisztráció