Ha ön kkv, és információsan túlterhelt...
Manapság a cégek információs túlterheltséggel küzdenek, amelyet a papírok, e-mailek, elektronikus dokumentumok és egyéb, napi szinten jelen lévő információforrások okoznak. A kis- és...

"20 kulcs" a gyorsabban, jövedelmezőbben és hatékonyabban működő vállalathoz
A hatékonyság növelésére számos módszer alkalmazható - az egyik ilyen a japán eredetű „20 keys”, amely húsz alapvető vállalatvezetési és ésszerűsítési praktikával...

Ügyfél az egész világ (4. rész)
Atipikus ugyan, ám számos tanulságot hordoz a NetAcademia most zárult CRM-projektje. A Microsoft Gold Certified Partnereként a rendszerválasztással nem kellett bajlódniuk, hiszen díjmentesen juthattak 75-100...

Ügyfél az egész világ (3. rész)
Operatív CRM-összeállításunk a piacnak és a termékeknek ebben az évtizedben lezajlott változását bemutató
Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
A Nextent Informatika Zrt. világviszonylatban is egyedülálló technológiákon alapuló érzelem- és beszédfelismerő hangbányászati rendszerrel jelent meg szeptemberben a hazai piacon. A magyar fejlesztésű...

Lezárult az HP-EDS fúzió
A HP most fejezte be az EDS 14 milliárd dolláros felvásárlását, ez az üzlet a második legnagyobb a Hewlett-Packard történetében. Az új vállalat összforgalma elképesztő, évi 38...

CODA - felvásárlás előtt és után
A korábbi évek stagnálását követően 2006-ban átalakult, s kissé az ERP-k irányába mozdult el a CODA termékpalettája. Nevet váltott és új alakot öltött, ám a CODA Financials...

Ügyfél az egész világ (1. rész)
Szaporodnak az interneten az üzleti megoldások, többek között a CRM és az ERP piacával, a termékek jellemzőivel, bevezetési és üzemeltetési gyakorlatával foglalkozó magyar nyelvű weboldalak.
