Új logóval készül a Yahoo

Szeptember 4-én ismerheti meg a nagyközönség a Yahoo új logóját. Ez mérföldkőnek számít a vállalat életében, hiszen első alkalommal változik.

A Yahoo húsz éves története során még nem volt példa arra, hogy változtassanak megjelenésükön, azonban most rendhagyó módon teszik mindezt. Nem arról van szó ugyanis, hogy egyszerűen új logóra váltanak.

 

A vállalat 30 napon keresztül minden nap más logót rak ki a főoldalára (lehet követni), és egészen egyszerűen az lesz a befutó, amelyik szeptember 4-ére marad. Lehet, hogy merész vállalkozás, azonban mindenképpen figyelemfelkeltő a vállalatra nézve.

 

Az alábbi videó a marketingkampány része, melyben számos változattal ismerkedhetünk meg, és amelyből kiderül, hogy a felkiáltójel szerves része a vállalat imidzsének, nem szándékoznak megválni tőle.

 

 

Forrás: Übergizmo.com

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció