Új márkaarculattal rukkolt elő az LG
2013. augusztus 7.
Az LG bemutatja új márkaarculati stratégiáját, amelyet az „It’s All Possible”, azaz „Mindez lehetséges” jelmondat köré épített fel. A jelmondat pontosan kifejezi az LG felhasználó-központú üzleti stratégiájának lényegét: inspiráló megoldásokkal elégedett mosolyt varázsolni a felhasználók arcára.
Ezzel a vállalat célja, hogy hangsúlyozza elkötelezettségét a sokoldalú értékek és tapasztalatok közvetítése iránt. Az új kommunikációs és márkastratégia egyúttal egy válaszként is értelmezhető azokra a jelentős változásokra, amelyek a technológiában és az azzal kapcsolatos fogyasztói hozzáállásban végbementek az elmúlt években.
Az LG vállalati irányelvein alapuló új kommunikációs és márkaarculati tematika célja a márkahűség megerősítése, amely egyre nagyobb szerepet kap a rendkívüli erős, globális piaci versenyben. Egyedi, felhasználóbarát termékeivel — melyek tervezése a felhasználók visszajelzései és igényei alapján történik — az LG olyan értékes szolgáltatásokat kínál, amelyek javítják és megkönnyítik a hétköznapokat.
Kiegészítve az LG jól ismert Life’s Good márkaarculati ideológiáját, az új kommunikációs tematika globális keretet kíván adni az LG márkaélménynek, amely a televízión, nyomtatott sajtón, illetve kültéri vagy digitális médián keresztül, világszerte egységesen jut el a potenciális ügyfelekhez. Az LG augusztus elsején mutatja be az új márkastratégiáját, egy időben a New York-i Times Square-en elhelyezett elektronikus hirdetőtáblán és a vállalat weboldalán. Ezt követően már a megújult nemzetközi márkaarculattal találkozhatnak az ügyfelek az összes értékesítési és kommunikációs csatornán. Ide értve az internetes és nyomtatott hirdetéseket, az üzleteken belüli marketingfelületeket, valamint a termékbemutatókat, köztük is elsőként a nagy érdeklődéssel várt LG G2 okostelefon augusztus 7-i bemutatóját.
„Az új márkaarculati és kommunikációs kampányunk arra ösztönzi az embereket, hogy ne csak egy gyártót lássanak bennünk, hanem pozitív változásokat inspiráló vállalatként tekintsenek az LG-re – mondta el Ki-wan Kim, az LG Electronics ügyvezető alelnöke és globális marketingigazgatója. – Termékeink kivitelezése során kiemelt szerepet kapnak a fogyasztóktól érkező visszajelzések, amelyeknek köszönhetően az általunk kínált termékek és szolgáltatások kényelmesebbé és élvezetesebbé teszik a mindennapjaikat. „Mindez lehetséges”: ezt üzenjük ügyfeleinknek, tovább erősítve hírnevünket, miszerint a vállalatunk stratégiájának középpontjában az ügyfelek elégedettsége áll.”
Kapcsolódó cikkek
- Prémium toksorozat hét színben az LG G2-höz
- Ismerős kiegészítőt kap az LG G2 – QuickWindow tok
- LG G2 – három hónapon belül 100 szolgáltató kínálatában
- Tripla SIM-es droidon dolgozik az LG
- LG G2 – több színben?
- Sikeres negyedév az LG-nél
- Kisebb szókinccsel bír majd az iPad generáció
- Sikeres volt az LG második negyedéve
- LG G2 kedvcsináló videó
- Július 30-tól piacon a Full HD kijelzős Nexus 7