A hangazonosítás növeli az ügyfélelégedettséget
2013. július 29.
A Magyar Telekomnál lényegesen magasabb lett azon ügyfelek elégedettsége, akik a telefonos ügyintézés során sikeresen azonosították magukat a hangjukkal. A legutóbbi ügyfélelégedettségi felmérések eredményei 20 százalékponttal magasabb elégedettséget mutattak ki a hangazonosítást használó ügyfeleknél az ügyfelek átlagához képest. A hangazonosítást egy évvel ezelőtt, 2012 júliusában vezette be a Magyar Telekom, a hazai piacon elsőként.
A hangazonosítás beállítása az automata segítségével – az előfizetői jelszó megadását követően – egyszerűen elvégezhető a 1430-as mobil és a 1412-es vezetékes ügyfélszolgálati telefonszámon, ahol a hangminta rögzítéséhez a következő mondatot kell elismételni: „A hangom az azonosítóm, ilyen egyszerű és kényelmes”. A továbbiakban a hívó ügyfél már a hangja alapján azonosítható, így az ügyfélazonosító vagy a telefonszám megadását követően további adatok egyeztetése nélkül intézheti ügyeit telefonon keresztül.
A Telekom a hangazonosítást használó ügyfelek számának további jelentős növekedésére számít. Ennek elősegítése érdekében – a meghirdetett akciót meghosszabbítva – továbbra is ingyenesen biztosítja ügyfeleinek a hangminta rögzítését.
A Telekomnál folyamatban van további innovatív, az ügyfélélményt javító ügyfélszolgálati megoldások fejlesztése.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb településeken érhető el a Telekom 4G mobilinternet szolgáltatása
- Számos településen elérhető a Telekom 4G mobilinternet szolgáltatása
- Használt mobilokból épül robot a VOLT-on
- VOLT: megarobot épül a használt mobilokból
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Eljött a hanglenyomat alapján történő azonosítás ideje
- Hang alapú ügyfélazonosítás elsőként a Magyar Telekomnál
- Hang alapú ügyfélazonosítás elsőként a Magyar Telekomnál
- MobilParkolás – négy év alatt negyvenmillió
- Négy év, negyvenmillió MobilParkolás