Moto X – Félmilliárd dollár, csak marketingre
2013. július 15.
A hírek szerint a Google nem kevesebb, mint 500 millió dollárt szentel a nemrég beharangozott, s hamarosan hivatalosan is bemutatkozó Moto X okostelefon népszerűsítésére.
Úgy fest, hogy a Google biztosra szeretne a menni a nemsokára piacra kerülő Moto X készülék sikerét illetően. Erről árulkodnak Dennis Woodside Motorola vezér szavai, aki elmondta a Wall Street Journalnak, hogy a keresőóriás 500 millió dollárt szán a készüléket népszerűsítő reklámokra és marketing eszközökre.
A kiemelkedő mértékben testreszabható, középkategóriás okostelefon várhatóan az Egyesült Államokban és Európában is a felhasználók „arcába lesz tolva”, s ez biztosítja az ismertségét, amely egyenes utat jelenthet a rekord méretű eladások felé.
[Forrás: WSJ]
Kapcsolódó cikkek
- Cuki figurák az új Xperia reklámokban [Videó]
- Motorola X – 16 színben?
- Motorola X – Ahogy szeretnéd
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
- XT1055 – a US Cellularnak szánt Motorola X Phone?
- Motorola X – Igazodik a környezethez
- Élőfotókon pózol a Motorola X Phone?
- Innovatív Motorola okostelefonok érkeznek
- Motorola X – Csak augusztusban?
- Megjelentek a Galaxy S 4 reklámfilmjei [Videó]