Megújult a SAS ügyfélintelligencia eszköze
2013. június 20.
Napjainkban, amikor a fogyasztók egyre tudatosabbak és a vállalatok digitális kiadásai folyamatosan bővülnek, a bevételnövelésre törekvő marketingszakemberek számos kihívással szembesülnek: például élményteli ügyfélinterakciókat kell teremteniük, optimális, big data-n alapuló döntéseket kell meghozniuk, és hatékonyan kell kezelniük az ügyfélkapcsolatokat a különböző csatornákon keresztül. Mindezek megvalósításában támogatja a szervezeteket a SAS megújult Customer Intelligence megoldása, amely hozzáférhetőbbé teszi a fejlett üzleti analitikát a marketingszakemberek számára.
Az új funkcióként megjelenő e-mail sablonokkal és beépített kontrollokkal az alacsony árréssel működő vállalkozások is (például élelmiszerüzletek) gyorsan finomhangolhatják és megszemélyesíthetik kampányaikat a vásárlói hűség növelése érdekében. A továbbfejlesztett tesztkampányokkal és beépített folyamattámogatással a pénzügyi szolgáltatók és biztosítók alaposabb teszteket végezhetnek el, szelektívebb személyre szóló kampányokat alakíthatnak ki, és releváns üzeneteket juttathatnak el kirendeltségeikhez és ügynökeikhez. Ugyancsak növeli a marketingtevékenység hatékonyságát, hogy a korszerűsített eszköz komplex optimalizációs problémák megoldására is képes, miközben csökken a végrehajtás időigénye. A marketingszakemberek menet közben tesztelhetik és folyamatosan fejleszthetik a kampányokat, magasabb megtérülést érhetnek el, és növelhetik a vásárlói élményt. A jogosultságkezelés és -kiosztás funkció is megújult, valamint a felhasználók megjegyzéseket fűzhetnek az optimalizációs forgatókönyvekhez és bemeneti adatok mellé.
Kapcsolódó cikkek
- Az adatok értéke a vállalati mérlegben
- Új fejlesztésekkel bővül a SAS Visual Analytics
- Adatvagyon-gazdálkodás: nem csak IT kérdés
- Big data kiaknázás hét lépésben
- Hét lépés szükséges a big data kiaknázásához
- Dollármilliárdok üzleti intelligenciára
- Megérkezett a SAS Visual Analytics új verziója
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS 2012-ben is rekord árbevételt ért el
- A SAS új K+F részleggel erősít a csalás elleni küzdelemben