Virágzik az online játékok piaca Kínában
2013. június 11.
Több mint 35 százalékkal nőtt az online játékok piaca tavaly Kínában, ahol a következő években is jelentős bővülést valószínűsítenek a szakértők.
Iparági becslések szerint a szektor bevételei 2017-re akár 135 milliárd jüan (5 ezer milliárd forint) felé is nőhetnek. Ennek elsősorban a technológiai újítások, a televízió és az okostelefonok fokozatos összeolvadása illetve fokozottabb összekapcsolása lesz, amelyből a játékok csak profitálhatnak - idézi a Shanghai Daily napilap a Sanghaji Médiacsoport képviselőjét.
Az online játékok a hirdetési piac szereplőinek is kiváló diverzifikációs lehetőséget jelentenek a mind fontosabbá váló digitális média korában, amely egy a héten közölt tanulmány szerint a következő években átveszi a vezető szerepet a hagyományos médiától Kínában.
A bővülést táplálja a kínai internetezők, a táblagépeket és okostelefont használók számának további növekedése is. A sanghaji székhelyű Shanda játékcég például az idei év első negyedévében 100 millió jüan (3,7 milliárd forint) bevételt ért el a telefonos játékokból, tízszeresét az előző év hasonló időszakában elkönyveltnek.
Kapcsolódó cikkek
- ASUS Republic of Gamers G750 notesz a PC-s játékok megszállottainak
- GamePop – androidos játékkonzol iOS-es játékokhoz is
- ASUS játékos hardverek a Computex 2013-on
- Peking rengeteg adattal tudja bizonyítani az amerikai hackertámadásokat
- Actwell i6000 – 6,5 hüvelykes Full HD kijelzővel
- Washington és Peking magas szinten tárgyal egymással az internetes kalózkodásról
- 17 hüvelykes Razer noteszgép játékosoknak
- A tanulást segítő program tesztelésében kérnek segítséget a kutatók
- Megjelent a Bogyó és Babóca: A szivárvány interaktív iPad mesekönyv
- Kiberhadviseléssel kombinált hadgyakorlatra készül a kínai hadsereg