Új marketing menedzser a Szallas.hu-nál
2013. június 6.
A Szallas.hu új marketing menedzsert választott Mészáros Judit (25) személyében. A Symbol Budapesttől érkező szakember a korábban az ügyvezető által irányított, de új elemekkel bővített marketing feladatkört veszi át az immár 8 országban jelen lévő szállásfoglaló portálnál.
Az Eszterházy Károly Főiskola Gazdálkodási és menedzsment szakán diplomázó Mészáros Judit a Symbol Budapestnél kezdte pályafutását. A szakember a számos ismert programnak, többek közt a Showder Klubnak helyt adó szórakoztató komplexumban 2011-től már marketing menedzserként irányította a vendéglátóipari vállalat online és offline marketingkommunikációját.
A Szallas.hu-nál Mészáros Judit feladata lesz az ATL és BTL kampányok menedzselése, valamint a szállásadó helyekkel folytatott B2B kommunikáció erősítése. „Idén több nagyszabású projekten is dolgozunk, ezen felül fokozott figyelmet szeretnénk fordítani az egyre bővülő affiliate partnerprogramunkra, ezek irányítása szintén Judit feladatkörébe tartozik majd” – tette hozzá Varga Zoltán. A Szallas.hu jelenleg 8 országban 11 800 szálláshelyet kínál. Az oldalt havonta átlagosan 1, 5 millió látogató keresi fel, a szálláskeresők választását pedig több mint 100 ezer korábbi vendég értékelése segíti.
Kapcsolódó cikkek
- Partnerhálózati szakértővel bővült a Xerox vezetősége
- Dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Újmédia-divíziója
- Mező László az IAB Hungary elnökségében
- Új vezetők a Microsoft Magyarország menedzsmentjében
- Elnököt választott a Magyar Telekom Igazgatósága
- Bővül az Adverticum
- Új vezető az energetikai rendszereket fejlesztő IP Systems élén
- Pénzügyi nagyágyút igazolt a Xerox
- Új vezérigazgató a Qualysoft Informatikai Zrt. élén
- 28 milliárdos osztalék a Telekom-leánynál és személyi változások