A Nokia felhasználói visszajelzések alapján javít a térképszoftverei minőségén

A finn gyártó hivatalos blogján olvasható, hogy a miként járulnak hozzá a felhasználók visszajelzései a Nokia HERE Maps, Drive és Transit alkalmazások fejlődéséhez. A panaszokat és funkciók iránti igényeket először angolra fordítják, majd a megegyező tartalmúakat szűrik egy szoftver segítségével. Előfordul manuális szűrés is, ám a napi 400 visszajelzés alapos átolvasása túl sok időt venne igénybe. Az adminisztrált visszajelzések feldolgozásáról alapvetően a rájuk állított csapat feje dönt, akinek azt is figyelembe kell vennie, hogy mely régiókból mennyi hasonló tartalmú jelzés érkezett. Meglepő módon  az Egyesült Államokból, az Egyesült Királyságból és Indiából kapják a legkevesebb panaszt/kérést, a legbuzgóbb régiók pedig Németország, Franciaország és Olaszország.

 

[Forrás: Nokia Conversations]

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció