A hordozható eszközök a legnépszerűbbek, s az általuk garantált állandó jelenlét.
2013. május 28.
Az Ipsos nemzetközi online felmérése szerint függetlenül attól, hogy hol vagyunk, kommunikációs eszközeink segítségével állandó kapcsolatban vagyunk a közösségi térrel, mégpedig átlag több mint két (2,3 db) eszköz használatával. A magyarok eszközhasználati intenzitása is e körül mozog (közel 2 db). Ha pedig a technológia kerül terítékre, akkor a kis méretre és a mobilitásra szavazunk.
Nemzetközi szinten legtöbbünk „ruhatárának” része a mobiltelefon (82%), s a laptop (66%) is megelőzte az asztali számítógépet (60%). Sőt 17%-nyian rendelkeznek már tablettel.
Figyelemre méltó, hogy a felnőtt magyar lakosság 44%-a használ laptopot, 73%-a pedig asztali számítógépet (tehát nálunk még nem történt meg a helycsere), és mindössze 4% tabletet.
Tekintve, hogy egyre több eszközt használunk, elemi fontosságú a márkák számára, hogy online jelenlétük egyformán értelmezhető legyen minden fent felsorolt eszközön.
Mindez valamikor nagy dolognak tűnhetett. Ma egyszerűen csak „okosan” kell gondolkozni hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Mobilinternet-használat Magyarországon
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- Egyre nő a munkavállalók igénye a közösségi alkalmazásokra
- Trend Micro: az internetes bűnözők pénzeltulajdonítási módszereinek fejlődése
- A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
- Szemléletváltásra van szükség az adatvédelemben
- Az Y-generáció digitális identitása
- A 21.századi művészet vászna az internet
- A mobilosok negyede csak készüléken netezik
- Honnan tájékozódnak a fiatalok?