Kínában a Samsung és a Lenovo mobilok a nyerők
2013. május 28.
A Samsung nem csak világviszonylatban a legnagyobb a mobilpiac szereplői között a maga 32,7 százalékos részesedésével (2013 elő negyedéves adatok szerint), hanem Kínában is az ő készülékei a legnépszerűbbek. Az Analysys International 2013 első negyedévére vonatkozó beszámolója szerint a dél-koreai óriás 17,3, a Lenovo pedig 13,1 százalékos szeletet hasított ki magának a Kínában eladott okostelefonokat szimbolizáló, összesen 75,28 millió készüléket jelentő tortából. Őket a Coolpad (10,3%), a Huawei (10,1%), a ZTE (6,9%) és az Apple (6,4%) követi. Az első tízbe a K-Touch (4,1%), a GiONEE (3,8%), a HTC (3,1%) és az OPPO (2,9%) is befért, de az egykor a világelső Nokia már nem.
[Forrás: DigiTimes]
Kapcsolódó cikkek
- Kontinensünkre jönnek a Lenovo mobiljai
- Galaxy Note III – 13 megapixeles, optikai képstabilizátorral ellátott kamerával?
- Eladási csúcsot döntött a Samsung GALAXY S4: túl a 10 millión
- Tízmillió Galaxy S 4 kelt el kevesebb mint egy hónap alatt
- Moziaréna alkalmazás a Samsung Smart TV-ken
- A Samsung a Pantechbe fektet be
- Videón a vízálló Galaxy S 4 Active
- Samsung Galaxy Note 2 teszt
- Galaxy Tab 3 10.1: Samsung táblagép Intel Atom processzorral
- A Samsung termeli az Android profit 95%-át