Megújul a 112-es segélyhívó
2013. május 9.
Az év végéig elkészül az Egységes Segélyhívó Rendszer, a 112-es segélyhívószám, európai színvonalú, infokommunikációs technológiája. A rendszer kiépítéséért felelős Konzorcium mai sajtótájékoztatóján bemutatta a kiépítés fontosabb mérföldköveit, valamint a beruházás sikerkritériumait. A rendszer hazai bevezetésével párhuzamosan javul a segítségnyújtás hatékonysága és megújul a 112-es európai segélyhívószám is.
Magyarországon 2010-ben született meg a döntés, hogy a segélyhívások kezelésére, létre kell hozni egy modern infokommunikációs rendszert, melynek legfontosabb célja a segítségnyújtás folyamatának gyorsítása és az úgynevezett fals hívások arányának csökkentése.
Kapcsolódó cikkek
- 10 tényező, ami meghatározza a vállalati kommunikáció fejlődését 2013-ban
- Virtuális banktitkok
- Kihívások előtt a "magyar sikerágazat", az infokommunikáció
- Internet Hungary – A miniatürizálásé a jövő
- Paradigmaváltás a vállalati kommunikációban
- Az infokommunikációs ipar robbanásszerű növekedésére lehet számítani
- A személyes bizalom irányítja a kisvállalatok üzleti döntéseit
- Nyitrai Zsolt államtitkársága megszűnik, a volt államtitkár távozik a tárcától
- Fellegi: fontos versenyképességi szerepe van az infokommunikációnak
- Egységes kommunikáció PC-re és Macre, táblagépekre és okostelefonokra a Ciscotól