A 21.századi művészet vászna az internet
2013. május 7.
Minden negyedik ember kreatívan posztol vagy chat-el. A 20. század elején az expresszionizmus olyan művészeti irányzatot jelentett, amelyben az alkotó inkább szubjektív reflexióinak kifejezésére helyezte a hangsúlyt, mintsem a külső, látható világ ábrázolására. A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó. Az internet lett az újkori vászon - derül ki az Ipsos legfrissebb nemzetközi kutatásából.
Nemzetközi szinten a válaszadók 24%-a beszélgetést kezdeményezve, közösségi vagy más oldalakon eredeti ötleteket elhelyezve valósítja meg önmagát. A magyarok ugyanilyen arányban teszik ezt. Természetesen az átlagnál jóval aktívabbak a 35 év alattiak (39%), az 50 év felettieket azonban kevésbé vonzza ez a kifejezési forma (10%).
Kedves Piackutatók, ha olyan agorákat teremtenétek, amelyek fórumai a fentieknek, azt vennétek észre, hogy egyre több időt töltenek ezeken az emberek. S ha még válaszra is méltatjátok fogyasztóitok bejegyzéseit, meghálálva a figyelmeteket, egészen biztos, hogy hasznos gondolatokat osztanak majd meg veletek márkáitokról.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- A közösségi média hálójában
- NetChecker
- Az első weboldal visszakapta eredeti címét
- Összetett infokommunikációs modellt mutatott be az Ace Telecom
- Qustodio 1.111
- A mobilosok negyede csak készüléken netezik
- Minden negyedik PC védtelen
- Facebook státusz által fedezte fel a régi feleség az újat
- Hazánk 30 legjobb netes kereskedője – ahogy a közönség látja