A piaci integráció elmélyítésére összpontosít a Huawei Enterprise

Egyebek mellett az információs és távközlési technológiai (ICT) innovációra és vállalati megoldások fejlesztésére helyezi a hangsúlyt a Huawei kis- és középvállalati üzletágának ötéves növekedési terve.

A Huawei Enterprise stratégiai célja emellett az integráció elmélyítése a globális vállalati távközlési berendezés piacon, a az ágazatban 2012-ig már több mint 3500 partneri kapcsolatot létesített, amelyet 2013 végére 5400-ra növelne.
 

A Huawei Enterprise a vállalati berendezés üzletágban végrehajtott stratégiai beruházásainak köszönhetően az idén 2,7 milliárd dollár értékesítési árbevételre számít (a 2012-es 1,9 milliárd után), 2017-ben pedig forgalma már elérheti a 10 milliárd dollárt - mondta William Xu, a Huawei Technologies kis- és középvállalati piacra szánt termékeket gyártó üzletága, Huawei Enterprise Business Group elnöke.
 

A kínai Sencsenben bejelentette azt is, a világon jelenleg futó, tizenhét GSM-R, azaz vasúti kommunikációs rendszerek telepítésére és modernizálására meghirdetett pályázatból tizenkettőt a Huawei nyert meg. Elmondta továbbá, hogy a vállalat a világon elsőként indított 100 megabyte/másodperces, LTE technológián alapuló, szélessávú távközlési hálózatot.
 

A Huawei Technologies 2005-től van jelen Magyarországon. A vállalat Pécsett és Komáromban egész Európát ellátó összeszerelő központot, Biatorbágyon és Üllőn pedig szintén európai hatáskörű logisztikai központot üzemeltet, amelyek export-import volumene 1-1,5 milliárd dollár. A társaság magyarországi ellátó- és logisztikai központja bevételeit idén várhatóan 30 százalékkal növeli.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció