Újdonságok az IAB Hungary életében
2013. május 2.
Az IAB Hungary Médiaszekciója újraválasztotta Rónai Balázst (Napi Gazdaság, ügyvezető igazgató) a szekció élén, valamint a NoSalty webszakácskönyv új tagként csatlakozott a szervezethez.
Az IAB Hungary büszkén jelenti be továbbá, hogy a NoSalty webszakácskönyv a Magyar Reklámszövetség mellett az IAB Hungary aktív részese is kíván lenni. A 2008 májusában indult NoSalty.hu Magyarország legnépszerűbb és legnagyobb recept- és gasztrooldala, valamint a negyedik legnézettebb női weboldala több mint havi 1,1 millió egyedi látogatóval és 27 millió oldalletöltéssel (forrás: opa.gemius.hu, 2013. február). A NoSalty csatlakozásának elsődleges oka, hogy a cég részesülhessen IAB által nyújtott széleskörű online piaci információkból és használhassa a szervezet által működtetett platformokat a hatékonyabb működés és a saját márka erősítése érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Váratlanul magas nyereség a BlackBerrynél
- Váratlanul magas nyereség a BlackBerrynél
- Rekordot állított fel az Apple 17 milliárd dollárnyi kötvény kibocsátásával
- Digital Day 2013: reklámozás a többplatformos környezetben
- 100 milliárd dolláros ajánlat a Vodafone-ra?
- A Huawei kivonul az Egyesült Államokból
- Működéséig takarékra kapcsol az MPVI Mobil Zrt.
- Romániában és Indiában fejleszt a Vodafone
- Qualysoft: Terjeszkedési tervek Lengyelország, Csehország, és Svájc felé
- A Funai megvette a Lexmark tintasugaras üzletágát