6,4 milliárd forintnyi szálláshelyet közvetített tavaly a Szallas.hu
2013. április 30.
A piacvezető szállásportál 2012-ben csaknem kétszeresére növelte az online megrendelések összértékét és az aktív szállásadók számát. A dinamikus növekedésben a folyamatos fejlesztések, valamint a rekordszámú hosszú hétvége is közrejátszott.
„Sokat dolgoztunk ezért az eredményért, jelenleg több mint 14 000 partnerrel tartjuk a kapcsolatot. A tavalyi évben elindítottuk a Szallas.hu külföldieknek szánt verzióit, a „kuponos” ajánlatokat kínáló SzallasGuru.hu-t pedig kibővítettük és megújítottuk. Az utazási szektorban a hasonló oldalak között ez utóbbi is az első 3 pozícióba küzdötte fel magát” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezetője. A megnövekedett igények kiszolgálása érdekében a portál csapata 14-ről 48 főre bővült, az angol és német mellett már lengyel, horvát, szlovák, román és orosz nyelvű ügyfélszolgálattal is segíti a Magyarországon szállást kereső külföldieket.
Technikai fejlesztés a kulcs?
Az online szállásfoglalás területén Magyarországon is egyre jellemzőbb a közösségi funkciók kiaknázása. A Szallas.hu-n már több mint 100 000 értékelés szerepel, a portál felhasználói egyre aktívabban használják a véleménynyilvánítási lehetőségeket. „A turisztikai szektorban mi rendelkezünk a legtöbb Facebook-rajongóval Magyarországon, több mint 400 000 ember kedveli az oldalunkat. Ennek a közösségnek a figyelmét azonban fenn is kell tartani, ezért csak tavaly 9 alkalmazást készítettünk” – tette hozzá Szigetvári József. A portál az online világ más területein is igyekszik elérni a szálláskeresőket: tavaly indította el mobil alkalmazását, amely az okostelefonon internetezők számára könnyíti meg az akár utazás közbeni szállásfoglalást.
Jót tettek a hosszú hétvégék
A piacnövelés szempontjából különösen jónak bizonyult a 2012-es év, hiszen a sok hosszú hétvége növelte a foglalások számát. Ugyanakkor a Szallas.hu jelentős marketingtevékenységet is folytatott annak érdekében, hogy népszerűsítse az online szálláskeresést: a tavalyi évben a turisztikai piac szereplői közül a portál költött a legtöbbet médiavásárlásra.
Kapcsolódó cikkek
- Új karrierportált vezetett be az MVM
- PayPal-lal is fizethetünk már az Extreme Digitalnál
- Legalizálták az interneten való kampányolást Japánban
- Internetes adatbázis Pozsony történelmi utcaneveiről
- Ingyenes jogi adatbázis javíthat a szolgáltatás színvonalán
- UPC Webmail: 5 GB email tárhely és közösségi médiás megoldások
- Külügyminisztérium: az interneten is lehet regisztrálni a konzuli védelemért
- Egyszerűen elkészíthető az szja-bevallás a NAV szolgáltatásával
- Online közvetítések HD-ben az A38 hajó koncertjeiről
- Természeti látványosságokkal bővül a Google Maps Street View