A LinkedIn frissítette mobilalkalmazását

Megújult az üzleti közösségi oldal, a LinkedIn mobilalkalmazása. Az új változatban több képpel és hirdetésekkel is találkozhatunk.

2011 óta először frissítették a LinkedIn mobilapplikációját. Most az új változatban hirdetéseket is találunk, ugyanis szponzorált tartalommal (pl. hirdetési folyam) kísérleteznek. Ez kisebb teszt formájában már januárban megjelent az asztali és az iPad változaton, most bővítették Androidra és iPhone-ra.

Az előző dizájn inkább a hírfolyamra fektetett nagyobb hangsúlyt, a frissítéseknek kevesebb szerep jutott. Most azonban, a legtöbb update-hez hasonlóan, előtérbe kerültek a képek, és a frissítések. A felület sokkal interaktívabbá vált. A felső sávban – kb. az oldal negyedén – csak a frissített státuszokat (pl. munkahelyváltás) látjuk, képpel ellátva. A profilképek is nagyobbak lettek, és ezeket ki is nagyíthatjuk.

A navigáción is finomítottak. Tomer Cohen. A LinkedIn mobil termékvezető szerint sikerült a 3-4 lépés távolságot lecsökkenteni egyre.

Ezek a frissítések jelentősek, hiszen egyre több felhasználó éri el az oldalt mobilról. Tavaly még csak 15%-uk, most azonban már 27% kapcsolódik ily módon. 

 

 

 

Forrás: Masahble.com

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció