A Telekom minden mobil ügyfele számára jóváírást biztosít a kialakult hóhelyzet miatt

A Telekom a kialakult helyzetre való tekintettel minden mobilos ügyfele számára jóváírást, ingyenes perceket biztosít a március 15-i, pénteki napon folytatott beszélgetésekből.

A Magyar Telekom - tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett és jelent - minden mobilos ügyfele számára jóváírást, ingyenes perceket biztosít a március 15-én, pénteken folytatott beszélgetésekből.

A jóváírás automatikusan kiterjed az előfizetéses és a feltöltőkártyás T-Mobile ügyfelekre is. A Telekom a jóváírásra vonatkozó részletekről a jövő hét folyamán nyújt részletesebb tájékoztatást ügyfelei számára.

 
 
 
Forrás: Magyar Telekom sajtóosztály
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció