Új hírfolyam a Facebooknál

A népszerű közösségi oldal egy jelentősebb változtatást tervez a hírcsatornában. A 2006 óta működő hírfolyamban eddig nem történt nagyobb módosítás, így ez a mostani jelentősnek számít. A vállalat mai sajtóeseményén ismerteti a részleteket.

És hogy miben lesz új a megjelenés és tematizálás? Külön folyam lesz a zenéknek, így könnyedén nyomon követhetjük, éppen mit hallgat ismerősünk, barátunk, és zene-és koncertajánlatokkal is találkozhatunk.

Külön fül lesz a Facebookos, valamint az Instagramos fotóknak, alkalmazásoknak, valamint a legfontosabb és legutóbbi eseményeknek. 

A mostani opció szerint be lehet állítani egyedileg, hogyan jelenjen meg hírfolyamunk (legfontosabb, utóbbi események), de az új megoldásnak köszönhetően csak az aldoldalak között kell majd váltanunk. És a keresési mező is sokkal közelebb kerül majd a hírfolyamhoz, nem a felső, két sávban fog elhelyezkedni.

 
Az új tematizálás a hirdetők dolgát is megkönnyíti, sokkal könnyebben célozhatják hirdetéseiket a speciális érdeklődéseknek megfelelően. A felhasználók pedig több időt tölthetnek így az oldalon, hiszen a sokkal átláthatóbb kezelőfelület és több tartalom ösztönzőként hat.
 
Látványosabb megjelenésre is számíthatunk, ami azt jelenti, hogy nagyobb képekkel, videókkal találkozhatunk, és ami a hirdetőknek öröm, a felhasználóknak talán kevésbé, hogy automatikusan elinduló és animált hirdetések is lesznek
 
Meg amúgy sem árt néha egy kis változás. Az unalmas és végtelennek tűnő görgetésbe egy kis életet lehelnek. Kérdés, hogy mindezt üdvözlik-e a felhasználók, akik idejük nagy részét a hírfolyamon töltik. Tiltakozó csoportokra biztosan számíthatunk, hiszen ez a változás talán az eddigi legjelentősebbnek tekinthető a Facebook életében.
 
Forrás: TechChrunch.com
 
 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció