Külföldi piacokon erősít az Adverticum
2013. február 28.
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
Az Infostud meghatározó szereplője a szerbiai internetes médiapiacnak. Érdekeltségi körébe tartozik több oktatást támogató weboldal között a leglátogatottabb HR portál és autós vonalon a legnagyobb használt autóadás-vétellel, valamint egy autós kiegészítőkkel foglalkozó weboldal is.
A horvátországi Oglasnik csoport apróhirdetésekkel foglalkozó tematikus lapjaival jelentős szereplője az ágazatnak. A lapok nyomtatott formában is jelen vannak a horvát piacon. A tematikus apróhirdetési kiadványok weboldalai különálló site-ként üzemelnek autós, ingatlan, álláshirdetéses és oktatási témákban.
"Örömünkre szolgál, hogy a környező országok mértékadó weboldalai közül is egyre többen választják az Adverticum AdServert, így szolgáltatásunk regionális jelenléte folyamatosan erősödik." - nyilatkozta Szutor Ferenc kereskedelmi igazgató.
Az Adverticum az Infostuddal és az Oglasnikkal kötött együttműködése révén erősítette jelenlétét a déli szomszédos országok digitális hirdetési piacain.
Kapcsolódó cikkek
- Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
- Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
- Új AdMobile szolgáltatás az Adverticum AdServerében
- A Prím Online alapítója az online marketing három legmeghatározóbb személyisége között
- Adverticum AdServer: The show must go on
- Őket gazdagítja a rich media
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
- A CEMP és az Adverticum közös szervezésű kreatív pályázata
- Adverticum AdServert használ a CEMP Sales House
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House