Új kiemelt ügyfélmenedzser az OKI-nál
2013. február 26.
Az OKI Systems (Magyarország) Kft. új kiemelt ügyfél menedzsert nevezett ki Molnár Richárd személyében, akinek feladata a vállalat kiemelt ügyfeleivel való kapcsolattartás. A 30 éves szakember már több mint egy évtizedes, sales területen szerzett tapasztalattal rendelkezik.
„Európa egyik vezető nyomtatómárkáján dolgozni igazán izgalmas kihívás. Célom, hogy hozzájáruljak a vállalat értékesítési számainak további dinamikus növekedéséhez és ambiciózus üzleti terveinek megvalósításához. Számomra a csapatszellem és az együttműködés a munkatársakkal elengedhetetlen feltétele a jó teljesítménynek, ezért különösen örülök annak, hogy az OKI-nál a szakmai szempontok mellett a személyes kapcsolatok is nagy hangsúlyt kapnak” – mondta Molnár Richárd, az OKI Systems (Magyarország) Kft. új kiemelt ügyfél menedzsere.
Molnár Richárd 2004-ben végzett a Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi karának vállalkozásszervező közgazdász szakán. Már az egyetemi évek alatt is dolgozott pénzügyi tanácsadóként, majd diplomaszerzés után a Sanoma Budapest Zrt.-nél helyezkedett el key account manager pozícióban, ahol a Profession.hu portál hirdetési felületeinek és adatbázisainak értékesítéséért felelt. A nyomtatási iparággal 2007-ben ismerkedett meg, amikor B2B területi értékesítési vezetőként csatlakozott az Océ Hungária Kft.-hez, ahol a kiemelt ügyfelekhez kapcsolódó sales- és marketingfeladatokat látta el.
Kapcsolódó cikkek
- Új kereskedelmi fejlesztési vezető a MasterCardnál
- Vezetőváltás a rEVOLUTION Software-nél
- A Dell új partnereszközzel ünnepli PartnerDirect EMEA ötödik évfordulóját
- Rózsa Iván lesz a Magyar Telekom kommunikációs igazgatója
- Kovács Zsolt az MPVI Zrt. új vezérigazgatója
- Elfogadták a negyedik mobilszolgáltató vezetőinek lemondását
- SAP: Új vezető a régió élén
- Januártól új struktúrában működik a Telenor kereskedelmi részlege
- Új felsővezető a Magyar Telekomnál
- Távozik a Magyar Telekom marketing és vállalati kommunikációs igazgatója