Elindult a Brozie közösségi böngésző szolgáltatás
2013. február 6.
Új eszköz született a közösségi média világában. Bemutatkozik a Brozie ingyenes közösségi böngésző szolgáltatása. Zárt ajtók mögött zajlottak a fejlesztések a Docler Holding irodaházában, azonban napvilágot láttak a részletek.
A Brozie célja kettős: egyszerre kínál közösségi fórumot a netezőknek és nyújt szolgáltatást weblaptulajdonosoknak, ez utóbbit üzleti céllal. Az üzleti modul többféle fizetős szolgáltatást kínál az oldaltulajdonosoknak, például segítségével új felületet kapnak célzott online hirdetéshez és saját maguk moderálhatják az oldalukon folyó csevegést.
A rendszer két fiatal webfejlesztő, Laczkovszki Gábor és Magyar Milán ötlete alapján született, de hamar sikerült megnyerni szakmai és pénzügyi partnereket is. Győri Attila, a G-Portál alapítója, ma már a 7 fős Brozie csapat oszlopos tagja. Az üzleti potenciálra pedig nem csak a fejlesztők, de a házon belüli corporate venture befektető, a Docler Investments Kft., is felfigyelt, melynek köszönhetően a Brozie a Docler cégcsoport tagjává vált.
Kapcsolódó cikkek
- ESET: Böngészőn keresztül támadnak a vírusok!
- ESET: Böngészőn keresztül támadnak a vírusok!
- Új vállalati közösségi alkalmazás a Liferay-től
- Google: a keresési eredmények mesterséges rangsorolása jogszerű
- Longman English Dictionary Browser
- Torow Bundle for Windows
- Pinkie Pie 60.000 dollárért feltörte a Chrome-ot
- Készül a Firefox Metro
- Adatforgalom kímélő Xpress böngésző a Lumia modellekre
- CoolNovo 2.0.3.55