Közösen kutatja a hazai e-kereskedelmet az eNET és az Árukereső.hu
2013. február 1.
Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a hazai piacvezető árösszehasonlító oldal, az Árukereső.hu és az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. A jövőben Magyarországon, Bulgáriában és Romániában is együtt fogják kutatni az e-kereskedelem helyzetét, fejlődését és jellegzetességeit.
Az Árukereső.hu jelenleg közel 1000 aktív magyar webáruház 2,5 millió termékét mutatja be átlagosan havi 5 millió látogatónak. A cég budapesti központjából irányítják Bulgária legnagyobb ár-összehasonlító odalát a Pazaruvaj.com-ot, valamint Románia meghatározó ár-összehasonlítóját a Compari.ro-t is. A külföldi piacok még precízebb kiszolgálása és fejlesztése érdekében a közös kutatásokat ezekre az országokra is kiterjeszti az eNET és az Árukereső.hu.
„Az Árukereső.hu számára nagy öröm, hogy a legfelkészültebb hazai internetes kutató csapattal köthettünk nemzetközi megállapodást. A kutatások eredményei alapján komoly segítséget fogunk tudni adni az e-kereskedelmi szakma képviselőinek, hogy még jobb szolgáltatásokat nyújtsanak a felhasználók számára” mondta Palocsay Géza az Árukereső.hu operatív igazgatója.
Az eNET küldetése, hogy az internet-gazdaságról, az információs társadalomról, valamint az infokommunikációs piacról a legmagasabb szakmai elvárásoknak megfelelő alapkutatásokat készítsen. A cég által – immár 13 éve – készített e-kereskedelemmel kapcsolatos kutatások a magyar piacon egyedüliként betekintést adnak a hazai internetes kereskedelem növekedési volumenébe, fejlődésébe és segítségükkel lehetőség nyílik a piaci trendek folyamatos nyomon követésére, előrejelzések készítésére.
Kis Gergely, az eNET partnere a megállapodás kapcsán megjegyezte: „Az Árukeresővel idén egyszerre három ország e-kereskedelmi trendjeit fogjuk közösen kutatni. Hiszünk benne, hogy ez az együttműködés regionális terjeszkedési terveink megvalósításához hozzájárul, és hamarosan átfogó képet tudunk nyújtani a közép-kelet-európai internetes kiskereskedelem fejlődéséről. “
Kapcsolódó cikkek
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- A magyarok a legkonzervatívabbak az online vásárlás terén
- Nem ismerik a KKV-k a felhőt
- eNET – Telekom: Beköszönt a tabletek korszaka
- Már kiterjesztett garanciát is köthetünk internetes vásárlásnál
- E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- A közösségi média felértékelte a vásárlók pozícióját
- Ucuzu.com - avagy árukeresés az isztambuli bazárban
- Romló üzleti, zuhanó fogyasztói várakozások