A Green Day-t is legyőzte a Vodafone Hangtérkép Cannes-ban
2013. január 30.
Pár nappal ezelőtt még csak az volt biztos, hogy a Midem nemzetközi zenei konferencián döntőbe került a Vodafone Hangtérkép, mostanra azonban az is kiderült, hogy a Yonderboi-al közösen megvalósított zenei projekt nem mással, mint aranyéremmel térhet haza a cannes-i megmérettetésről.
A végső bemutatkozáson a Quart és a Petőfi Rádió médiatámogatásával megvalósuló kezdeményezése olyan nagyszabású projekteket múlt felül, és végül söpörhette be az első díjat, mint például a Coca Cola ikonikus, a világ minden táján futó olimpiai kampánya, vagy a „Green Day live in New York City” mely a Nokia Music és az AT&T alkotása.
Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója elmondta: „Már pár nappal ezelőtt rendkívül boldogok voltunk, hogy a Yonderboi-al készített Hangtérkép projektünk a Midem fesztiválon shortlist-re került, de az, hogy végül a dobogó legfelső fokára állhatunk, a legmerészebb álmainkban sem szerepelt. Nagyon örülünk a díjnak, ami továbbiakban is arra bíztat minket, hogy merjünk nagyot álmodni.”
A díjátadó után készült interjú a Midem blogján és a YouTube-on tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- A kisvállalkozásokat célozza a Vodafone új akciója
- Vodafone Kedd: a kisvállalkozások működésének felpezsdítéséért
- Frappáns kiegészítőket kínál a Vodafone Smart Store
- Frappáns kiegészítők a Vodafone Smart Store polcain
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Huawei Ascend G300 a Vodafone-nál
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- Környezetkímélő telefonokat is választhatunk a Vodafone-nál
- Környezetkímélő telefonokat is választhatunk a Vodafone-nál