A Green Day-t is legyőzte a Vodafone Hangtérkép Cannes-ban

Pár nappal ezelőtt még csak az volt biztos, hogy a Midem nemzetközi zenei konferencián döntőbe került a Vodafone Hangtérkép, mostanra azonban az is kiderült, hogy a Yonderboi-al közösen megvalósított zenei projekt nem mással, mint aranyéremmel térhet haza a cannes-i megmérettetésről.

A 4 napos zenei konferencián, vásáron és versenyen a Vodafone Hangtérkép olyannyira elnyerte a neves – többek között Contagious Magazin, a Coca Cola, a DDB és a Warner Music Group képviselőiből alakult – zsűri tetszését, hogy az a vendégművész közreműködésével készített marketing kampány kategóriában döntőbe szavazta azt.

A végső bemutatkozáson a Quart és a Petőfi Rádió médiatámogatásával megvalósuló kezdeményezése olyan nagyszabású projekteket múlt felül, és végül söpörhette be az első díjat, mint például a Coca Cola ikonikus, a világ minden táján futó olimpiai kampánya, vagy a „Green Day live in New York City” mely a Nokia Music és az AT&T alkotása.

Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója elmondta: „Már pár nappal ezelőtt rendkívül boldogok voltunk, hogy a Yonderboi-al készített Hangtérkép projektünk a Midem fesztiválon shortlist-re került, de az, hogy végül a dobogó legfelső fokára állhatunk, a legmerészebb álmainkban sem szerepelt. Nagyon örülünk a díjnak, ami továbbiakban is arra bíztat minket, hogy merjünk nagyot álmodni.”

A díjátadó után készült interjú a Midem blogján és a YouTube-on tekinthető meg.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció