Sikeres első évet zárt a blue mobile!

Első évfordulóját ünnepli a blue mobile, a kizárólag a Lidl áruházláncában elérhető, a hazai piacon elsők között megjelenő virtuális mobilszolgáltatás. Az egyszerű, kiszámítható és alacsony díjú ajánlatot az ügyfelek rendkívül pozitívan fogadták.

Február 1-jén egy éve, hogy a Lidl elérhetővé tette áruházaiban a blue mobile szolgáltatást, amely keretében önálló SIM kártyák és készülékes csomagok is megvásárolhatók feltöltőkártyás konstrukcióban. Ráadásul a blue mobile egy év után is – minden belföldi alapdíjas hívásirányba azonos feltételeket kínáló ajánlatok közül – a legalacsonyabb percdíjjal rendelkezik. Az elmúlt évben a blue mobile folyamatosan bővítette készülékportfolióját, amelyben a klasszikus készülékeken túl egyre több internetképes készülék is megtalálható. A szolgáltatás és a hozzá tartozó mobiltelefon készülékek az áruházlánc mind a 156 áruházában elérhetők.

„Az új mobilszolgáltatás értékesítésének elindításával az volt a célunk, hogy minél több kiegészítő szolgáltatást nyújtsunk vásárlóinknak a tőlünk megszokott magas minőséggel és kedvező árral” – mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. „A blue mobile beváltotta a hozzá fűzött reményeinket, számos pozitív visszajelzés érkezik vásárlóinktól, amelyet az értékesítési adataink is alátámasztanak. Több tízezren választották már ezt a szolgáltatást, és ez meghaladja várakozásainkat” – tette hozzá.

A szolgáltatás népszerűségéhez az is hozzájárul, hogy az egyenlegfeltöltés gyors, egyszerű és kényelmes a Lidl áruházakban elérhető feltöltőbónoknak köszönhetően. Ráadásul a webshopon keresztül az egyenlegfeltöltés személyre is szabható.


A blue mobile nemcsak beszéd- és SMS forgalmazásra alkalmas, hiszen mobilinternet-díjcsomagok is igénybe vehetők, a kisebb adatforgalmat tartalmazó napi díjas csomagtól egészen a nagyobb adatforgalmat tartalmazó időszaki díjas díjcsomagokig.

A távközlési termékek és szolgáltatások számára hátteret a Magyar Telekom biztosítja, amely vállalat rendkívül sikeresnek ítéli meg a Lidl-lel való együttműködés első évét mind ügyfélszám, mind üzleti várakozások terén. A Telekom elsősorban a verseny élénkítését, a piac bővítését és építését kívánta elérni a virtuális távközlési piacra történő belépéssel, amely cél az elmúlt esztendőben sikeresen teljesült. A vállalat egyúttal további komoly lehetőségeket lát a két cég közötti együttműködésben.

A blue mobile egyedülálló születésnapi ajánlatának keretében a blue mobile ügyfelek feltöltéseik után bónusz percet kaphatnak. Ezen felül 2013-ban a blue mobile számos további kedvező ajánlatot tartogat a vásárlóinak.

 
 
 

Kapcsolódó cikkek

 

Belépés

 

 

Regisztráció